درستکار: همه با هم یکصدا شدیم تا برترین نتیجه را بگیریم

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از مقدار آمادگی شاگردانش برای حضور در قهرمانی دنیا ابراز رضایت کرد.

درستکار: همه با هم یکصدا شدیم تا برترین نتیجه را بگیریم

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی پیش از حضور کشتی گیران در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم تمام کوشش خود را به کار گرفتیم تا ملی پوشان را به برترین فرم آمادگی جهت حضوری پیروز در این دوره از رقابت ها برسانیم و هر آنچه که لازم بوده را انجام داده ایم. خوشبختانه تیم یک دست و باانگیزه ای داریم و همه با هم یک دل و یک صدا شده ایم تا برترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه کشتی گیران علاوه بر آمادگی جسمانی، از نظر روحی و روانی هم در سطح بالایی قرار دارند و قطعا بر روی تشک مبارزه کم کاری نخواهند کرد و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان خواهند جنگید.

درستکار در خاتمه اظهار داشت: روی نقاط ضعف و قوت کشتی گیران و حریفان شان کار نموده ایم و نسخه مناسبی به دست آن ها داده ایم که اگر دستورات فنی را به درستی بر روی تشک پیاده نمایند، انشاالله نتایج رضایت بخشی به دست خواهد آمد. تا لحظاتی دیگر هم ملی پوشان 4 وزن نخست به روی تشک خواهند رفت و از مردم کشورمان می خواهم تا برای پیروزیت ملی پوشان دعا نمایند تا نتایج خوبی رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1899

به "درستکار: همه با هم یکصدا شدیم تا برترین نتیجه را بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درستکار: همه با هم یکصدا شدیم تا برترین نتیجه را بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید