دستوری برای خروج شرکت های آمریکایی از چین صادر نشده است

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، علیرغم جنجال رسانه ای گسترده در خصوص خروج قریب الوقوع شرکت های فناوری آمریکایی از چین به دستور ترامپ، هنوز هیچ فرمان عملیاتی و واقعی در این مورد صادر نشده و لذا فعلا قرار نیست چنین رویدادی اتفاق بیفتد.

دستوری برای خروج شرکت های آمریکایی از چین صادر نشده است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گفته لری کادلو مدیر امور مالی کاخ سفید در حال حاضر هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده، هر چند در نهایت کاخ سفید از اختیارات کافی برای وادار کردن شرکت های فناوری آمریکا به خروج از چین برخوردار است. اما در حال حاضر کار خاصی در این زمینه انجام نشده است.

وی افزوده است: رئیس جمهور امریکا این مساله را به شرکت های فناوری پیشنهاد نموده و این چیزی است که وی در اشکال مختلف و در موقعیت های مختلف به شرکت های فناوری گوناگون گفته است. ترامپ از این شرکت ها خواسته تا فعالیت های تجاری خود را به خارج از چین منتقل نمایند و زنجیره گردش مالی خود را در این کشور نگه ندارند.

به نظر می رسد دشواری ها و تبعات ناشی از خروج شرکت های فناوری امریکا از چین و امکان مقابله به مثل چین و نیز ضربه مالی متقابل چنین کاری برای اقتصاد آمریکا باعث شده تا ترامپ در عمل قصد خود برای وادار کردن شرکت های فناوری آمریکا به خروج از چین را عملی نکند و در این زمینه نیز بی سروصدا دست به عقب نشینی بزند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 316

به "دستوری برای خروج شرکت های آمریکایی از چین صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستوری برای خروج شرکت های آمریکایی از چین صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید