تور ارمنستان ارزان: رئیس جمهور سابق ارمنستان: ارامنه با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس جمهور سابق ارمنستان گفت که مردم این کشور با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند.

تور ارمنستان ارزان: رئیس جمهور سابق ارمنستان: ارامنه با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور سابق ارمنستان روز شنبه گفت که مردم ارمنستان صلح طلب هستند، اما با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند.

به گزارش خبرگزاری نیوز آرمنیا سرژ سرکیسیان رئیس جمهور سابق ارمنستان گفت که مردم ارمنستان صلح طلب هستند،اما با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند.

وی گفت، اجازه نخواهیم داد خائنانی که سرزمین را تسلیم کردند با تصمیمات ضد مردمی و ضد دولتی بی وقفه جوسازی نمایند. سرکسیان با انتقاد از مقام های کنونی ارمنستان اضافه نمود، عوام فریب های بی ریشه که به قدرت رسیدند، خیلی زود تمام وعده های خود را فراموش کردند و با نفرت انگیزترین روش ها به کشور حمله کردند.

بعد از شکست ارمنستان در جنگ 44 روزه با جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی که در نهایت به آتش بس میان طرفین ختم شد، انتقادها و تظاهرات علیه نیکل پاشینیان نخست وزیر ارمنستان بیشتر شد. پاشینیان مدعی است که او با پذیرش آتش بس جلوی کشتار 25 هزار نظامی ارمنستان در منطقه خان کندی، مرکز قره باغ کوهستانی را گرفت.

رسانه ها اخیرا از برگزاری تظاهراتی در مرکز ارمنستان و درخواست مردم در اتخاذ مواضع قاطعانه تر از سوی دولت ارمنستان در تقابل با جمهوری آذربایجان خبر دادند. در این دور از تظاهرات طرفداران حزب مخالف در شهر ایروان مرکز ارمنستان به خیابان ها آمدند و خواستار اتخاذ مواضع قاطعانه تر از سوی دولت ارمنستان مقابل باکو شدند. معترضان از مقامات ارمنستان خواستند اسناد معین حدود مرز بین دو کشور امضا نگردد و با طرح های جمهوری آذربایجان برای ساخت کریدورهای حمل و نقل در سراسر ارمنستان مخالفت شوند.

نخست وزیر ارمنستان چندی قبل در جلسه کابینه در واکنش به هشدارهای اخیر جمهوری آذربایجان مبنی بر بازرسی شهروندان و وسایل نقلیه ارمنستان در بخشی از جاده گوریس-کاپان که باکو تحت کنترل خود درآورده است، گفت دولت ارمنستان تصمیم گرفته تا شهروندان و وسایل نقلیه این کشور از جاده جایگزین استفاده نمایند. پاشینیان در سخنرانی خود یادآور شد که از آگوست 2021، مقام های جمهوری آذربایجان از کامیون های باری ایران در بخش های عیوزلی و چایزمی که از قلمرو آنها در جاده گوریس-کاپان عبور می نمایند، عوارض گمرکی دریافت می نماید.

نخست وزیر ارمنستان توضیح داد که کارهای ساخت و ساز بزرگ دیگری برای ساخت جاده های جایگزین در تاتو-لتسن، شورنوخ و وروتان و مکان های دیگر ادامه دارد.

پیش از این رسانه های ارمنستان گزارش نموده بودند که جاده 43 کیلومتری تاتو به اغوانی تا سرانجام ماه نوامبر آماده خواهد شد تا جایگزین جاده گوریس-کاپان گردد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1978

به "تور ارمنستان ارزان: رئیس جمهور سابق ارمنستان: ارامنه با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارمنستان ارزان: رئیس جمهور سابق ارمنستان: ارامنه با شرایط تحقیرآمیز برای صلح التماس نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید