راند چهارم فیلم و حضور پرکار جمشید آریا

به گزارش فروشگاه کوچک، تهران (پانا) - راند چهارم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته محصول سال 1398 است که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نتوانست به بخش داوری سیمرغ های جشنواره راه پیدا کند.

راند چهارم فیلم و حضور پرکار جمشید آریا

راند چهارم بعد فیلم استشهادی برای خدا دومین همکاری امینی و هاشم پور محسوب می گردد که شنیده ها حکایت از متفاوت بودن نقش جمشید هاشم پور در فیلم دارد. همچنین راند چهارم دوازدهمین ساخته سینمایی علیرضا امینی محسوب می گردد و با فیلمنامه ای از امینی و مهدی کوشکی، از فضایی شهری و قصه ملودرام اجتماعی برخوردار است.

کارنامه کارگردان

راند چهارم دوازدهمین ساخته سینمایی علیرضا امینی محسوب می گردد. امینی در سال 1379 کار جلوه های ویژه فیلم هفت پرده را انجام داد و در سال 1380 فیلم نامه نامه های باد را نوشت و آن کارگردانی و تدوین نمود و پیروز به دریافت سیمرغ بلورین بهترین اثر هنر و تجربه را از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر شد. سپس فیلم های کنار رودخانه، دانه های ریز برف کنار رودخانه، زمان می ایستد، فقط چشم هاتو ببند و استشهادی برای خدا را ساخت.

داستان فیلم

فیلم، داستان زندگی کارگر ساده ای است که همراه همسر و پسر کوچکش زندگی شادی دارند، اما در شب تولد پسر، در یکی از خیابان های تهران، طی یک درگیری خیابانی ناپدید می گردد و همسر و پسرش به دنبال او می کردند.

عوامل ساخت فیلم راند چهارم

پژمان بازغی، الهه حصاری ، علی اوجی با حضور آناهیتا درگاهی و با هنرمندی جمشید هاشم پور با معرفی شکیلا سماواتی سایر بازیگران: زهرا میرزایی، علی کریمی، مرتضی علی آبادی، پروین ملکی، یزدان فتوحی، مرتضى رحیمى، محمد رضاموهبتى، محمد جهانشاهى، على اخوان، پژواک ایمانی، سعید کریمی بازیگران خردسال : رایان سرلک و روشا شیرین گروه بازیگران راند چهارم را تشکیل می دهند.

تدوین راند چهارم توسط روزبه کلباسی ادامه دارد و سیاوش امامی موسیقی فیلم را خواهد ساخت. همچنین صراحی صدای فیلم توسط علیرضا علویان به زودی شروع می گردد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری

طراح گریم : عبدالله اسکندری

طراح صحنه و لباس : آبتین برقی

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان : علی نوابی

انتخاب بازیگران علی اوجی مدیر فراوری : محمد حیدر قلی

مدیر تدارکات : سجاد نوری

مدیر صدابرداری : امیر پرتوزاده

جلوه ویژه میدانی : رسول کهنسال

عکاس : حانیه زاهد

منشی صحنه : سمیرم کفاش

تصویربردار پشت صحنه : مانی قدرت نما آهنگساز : سیاوش امامی

تدوین : روزبه کلباسی

سرمایه گذاران : سجاد علیجانی ، دکتر امین چلبیانلو

دیگر فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر :

آفتاب نیمه شب/ آهنگ دو نفره/ ابلق/ بابا سیبیلو/ بچه های طوفان / بی آبان / آهو/ منصور / تارا /حرف آخر/ بچه گرگ دره سیب / پدری/ بام بالا/ بدون همه چیز/ برای مرجان / تک تیرانداز/ تی تی/ چپ راست / رمانتیسم عماد و طوبا/ یقه سفیدها/ زد و بند/ زالاوا/ یدو / ستاره بازی/ شیشلیک/ روشن/ / خورشید آن ماه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1547

به "راند چهارم فیلم و حضور پرکار جمشید آریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راند چهارم فیلم و حضور پرکار جمشید آریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید