رضا فیاضی: حال سحر ولدبیگی خوب گردد به خوشنام می روم

به گزارش فروشگاه کوچک، رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که از ویروس کرونا رهایی یافته، با اعلام اینکه چند روزی است به تهران بازگشته، از حضورش در پروژه خانه پرتقالی ها اطلاع داد.

رضا فیاضی: حال سحر ولدبیگی خوب گردد به خوشنام می روم

این بازیگر در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: چند روزی است به تهران بازگشته ام و کارم را با پروژه خانه پرتقالی ها آغاز نموده ام و خدا را شکر حالم خیلی خوب است و مشغول کار هستم. فکر می کنم طی یک ماه و نیم آینده تصویربرداری خانه پرتقالی ها برای پخش از شبکه دو سیما به سرانجام برسد.

وی بعلاوه گفت: از مدت ها قبل با پروژه خوشنام قرارداد بسته ام و قرار بود این هفته وارد کار شوم و نقشم آغاز گردد اما متاسفانه دوست و همکار عزیزمان سحر ولدبیگی دچار کسالتی شده اند و گویا سرماخورده اند که احتیاج به استراحت دارند اما کار متوقف نشده و دوستان مشغول تصویربرداری اند اما سکانس های من با ایشان فعلاً متوقف است تا حالشان بهبود پیدا کند و بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم.

فیاضی تاکید نمود: گویا از تمام عوامل سریال خوشنام تست کرونا گرفته شده و خدا را شکر مسئله ای نبوده است. خانم ولدبیگی را هم نمی دانم که کرونا است یا سرماخوردگی اما فکر می کنم ایشان سرما خورده اند؛ ان شاءالله با استراحت حالشان بهتر گردد.

او در سرانجام گفت: امیدوارم همه چیز رو به راه باشد و همه همکاران و مردم عزیز شرایط خوبی داشته باشند. واقعاً از صمیم قلب خوشحالی و شادی مردم را آرزو می کنم و امیدوارم بتوانیم همه بحران های موجود را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگاران، رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان چندی پیش بر اثر ابتلا به کرونا مدتی در بیمارستان بستری بود و به گفته خودش با بهبودی حالش به تازگی همکاری اش را با سریال خانه پرتقالی ها که نقشش ناتمام مانده بود، آغاز نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2042

به "رضا فیاضی: حال سحر ولدبیگی خوب گردد به خوشنام می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا فیاضی: حال سحر ولدبیگی خوب گردد به خوشنام می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید