روسیه در دریای خزر رزمایش برگزار کرد

به گزارش فروشگاه کوچک، وزارت دفاع روسیه بیان کرد که در دریای خزر رزمایشی را برای آمادگی واحدهای دریایی خود برای شناسایی ناوها و ناوچه های دشمن برگزار کرد.

روسیه در دریای خزر رزمایش برگزار کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

شبکه تلویزیونی زویوزدا متعلق به وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه گفت: ناوگروه روسیه در دریای خزر با مشارکت با خدمه ایستگاه رادار پادسولنوخ، رزمایشی را برگزار کرد.

در این گزارش گفته شد که ایستگاه رادار از نوع پادسولنوخ که روسیه در ساحل دریای خزر مستقر نموده است می تواند واحدهای دریایی در تمام مناطق این پهنه آبی را شناسایی کند.

رزمایش دریایی روسیه در دریای خزر در دو روز اخیر برگزار شده است و بر اساس سناریوی رزمایش، ایستگاه رادار پادسولنوخ واحدهای دریایی دشمن فرضی مجهز به بالگرد را شناسایی کرد و ناوهای موشک انداز داغستان و تاتارستان و ناوچه های موشک انداز ولیکی اوستیوگ و اوگلیچ مراحل پرتاب موشک به سوی اهداف را شبیه سازی کردند.

در این رزمایش، ناو موشک انداز تاتارستان نیز با استفاده از دستگاه های ویژه شناسایی واحدهای دریایی در زیر آب، اهداف دشمن فرضی را شناسایی کرد و واحدهای دریایی دیگر نیز با توپ و آتشبار به اهداف دشمن حمله کردند.

هر ساله ناوگان روسیه در دریای خزر برای سنجش آمادگی واحدهای دریایی، در این پهنه آبی رزمایش برگزار می نماید. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1345

به "روسیه در دریای خزر رزمایش برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه در دریای خزر رزمایش برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید