زمینه حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری در فیروزآباد فراهم شده است

به گزارش فروشگاه کوچک، نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ها و اقدامات سازمان میراث فرهنگی، زمینه حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری در این منطقه فراهم شده است.

زمینه حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری در فیروزآباد فراهم شده است

بهترین تجربه سفر را با سفرهای ادلیا تجربه کنید.

کوروش کرم پور نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: شهرستان فیروزآباد از لحاظ تاریخی دارای اهمیت بسیار زیادی است، سال جاری شاهد بودیم که خوشبختانه با کوشش و پیگیری سازمان میراث فرهنگی، محور ساسانی فارس در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید، مردم این منطقه این اقدام رئیس سازمان میراث فرهنگی را ارج می نهند و من به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از این اقدام سازمان تقدیر می کنم.

او توضیح داد: ثبت جهانی این محوطه باستانی باید پیش تر انجام می شد، اما در هر حال سال جاری با توجه ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی به آثار تاریخی ، شاهد ثبت جهانی این آثار تاریخی بودیم.

کرم پور اضافه نمود: شهرستان فیروزآباد با وجود ایل قشقایی که در این منطقه زندگی می نمایند دارای صنایع دستی متنوع و بسیار زیبایی هستند که باید حفظ گردد، متاسفانه بسیاری از این صنایع دستی در حال فراموشی بودند که خوشبختانه در یک سال گذشته با اقدامات حمایتی و ترویجی در این حوزه شاهد احیای بسیاری از رشته های صنایع دستی این منطقه بودیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شهرستان فیروزآباد از نظر موقعیت جغرافیایی بسیار منحصربه فرد است، این منطقه دارای آب و هوایی بسیار مناسب برای حضور گردشگران است، خوشبختانه با اقدامات و برنامه هایی که از سوی سازمان میراث فرهنگی انجام شده شاهد حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه هستیم.

کرم پور اضافه نمود: امیدواریم با این اقدامات و ایجاد زیرساخت های گردشگری، شاهد رشد و ارتقای صنعت گردشگری در این منطقه باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 324

به "زمینه حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری در فیروزآباد فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه حضور سرمایه گذاران حوزه گردشگری در فیروزآباد فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید