سازمان سینمایی برای طراحی لوگوی جدیدش فراخوان داد

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: سازمان سینمایی با انتشار فراخوانی از طراحان گرافیک علاقمند دعوت می کند تا برای سازمان، نشان (لوگو) طراحی کنند.

سازمان سینمایی برای طراحی لوگوی جدیدش فراخوان داد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، سازمان سینمایی با انتشار فراخوانی از طراحان گرافیک علاقمند دعوت می کند تا برای سازمان، نشان (لوگو) طراحی و پیشنهاد کنند.

طراحان علاقمند می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه اول مرداد93 طرح ها و اتودهای خود را به صورت پرینت بر روی کاغذ A4 و در روز ها و ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8: 30 تا15: 30) به نشانی میدان بهارستان، خیابان صفی علی شاه، خیابان کمال الملک، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساختمان سازمان سینمایی، طبقه اول، اتاق 225، اداره کل روابط عمومی ارسال کنند.

علاقمندان بر روی پاکت ارسالی خود حتماً باید نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن های همراه و مستقیم، نمابر و نشانی خود را درج کرده و به این نکته نیز اشاره کنند که مربوط به فراخوان طراحی نشان (لوگو) برای سازمان سینمایی است.

انتهای پیام،

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 884

به "سازمان سینمایی برای طراحی لوگوی جدیدش فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان سینمایی برای طراحی لوگوی جدیدش فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید