سقوط مرد جوان از آبشار به علت عکاسی

به گزارش فروشگاه کوچک، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مردی جوان از آبشار به علت انداختن عکس اطلاع داد.

سقوط مرد جوان از آبشار به علت عکاسی

سید جلال ملکی در تبادل نظر با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعت 12:02 ظهر امروز حادثه سقوط از ارتفاع به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی گروه امدادونجات ایستگاه 74 را به محل حادثه واقع در روستای رندان در ارتفاعات کن سولقان اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: آتش نشانان بخشی از جهت را با خودرو و بخشی دیگر را با پای پیاده طی نموده و به محل رسیدند، آنان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک گروه از جوانان حدودا 30 ساله برای سرگرمی و کوهنوردی به این منطقه رفته بودند که یکی از آنان هنگام انداختن عکس یادگاری به پایین آبشار سقوط نموده بود.

ملکی با بیان اینکه این جوان در پایین آبشار افتاده و دچار مصدومیت شده بود، گفت: عوامل آتش نشانی این فرد را به روی برانکارد قرار داده و با طی کردن جهتی او را در پایین جهت به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل گردد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در این حادثه عکس انداختن در موقعیتی نامناسب چنین خاطره تلخی را رقم زده است، گفت: ضروری است شهروندانی که قصد صعود به ارتفاعات را دارند حتما آشنایی کامل با محیط داشته باشند و برای انداختن یک عکس نیز جان خود را به خطر نیاندازند.

به گفته ملکی، آتش نشانان پس از انتقال و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس در ساعت 14:35 به ماموریت خود پایان دادند.

لازم به ذکر است که آبشار رندان در روستایی به همین نام واقع شده و حدود 40 متر ارتفاع داده به طوری که گفته می گردد این ابشار دومین آبشار مرتفع تهران است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2154

به "سقوط مرد جوان از آبشار به علت عکاسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط مرد جوان از آبشار به علت عکاسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید