سهم اقتصادیات کدام گروه از دریافت کنندگان یاری اقتصادی 2000 دلاری سال آینده بیشتر خواهد بود؟

به گزارش فروشگاه کوچک، برنامه یاری اقتصادی اضطراری کانادا (CERB) نقشی حیاتی در حفاظت از بسیاری از کانادایی هایی داشته که به خاطر کووید-19 و فشارهای اقتصادی غیرمنتظره آن شغل شان را از دست داده اند اما ممکن است اگر دریافت کنندگان از حالا برنامه ریزی نکنند، در فصل اقتصادیاتی بعدی به مسائل جدیدی بخورند.

سهم اقتصادیات کدام گروه از دریافت کنندگان یاری اقتصادی 2000 دلاری سال آینده بیشتر خواهد بود؟

تا روز بیست و ششم جولای، دولت فدرال نزدیک به 63 میلیارد دلار به 8.46 میلیون درخواست دهنده خاص پرداخت نموده بود. بر خلاف درآمد معمولی از یک کارفرما، دولت فدرال تصمیم گرفت هر گونه اقتصادیات روی منبع درآمد CERB را به تاخیر بیندازد و به کانادایی ها اجازه بدهد دسترسی کامل به پول داشته باشند. اما این پرداخت ها شامل اقتصادیات می شوند و ممکن است در آینده مشکلاتی خلق نمایند.

جیمی گولومبک مدیر اجرایی اقتصادیات و برنامه ریزی اقتصادی بانک CIBC گفت نخستین گام ها برای افراد باید تخمین زدن درآمد کل سال 2020 از جمله هر گونه درآمد غیرعادی و پرداخت های CERB گردد. بعد آن ها باید در گوگل دنبال یک حساب گر آنلاین اقتصادیات کانادا باشند.

گولومبک گفت نرخ اقتصادیات شما بسته به اینکه درآمدتان چقدر بوده و کجای کانادا زندگی می کنید می توان بین صفر تا 54 درصد باشد و اضافه نمود: اگر باور دارید درآمد کل تان ممکن است زیر 40 هزار دلار باشد باید به عنوان یک قانون کلی، 25 درصد از کل درآمد CERB خودتان را کنار بگذارید. اگر درآمد بالاتری دارید باید تا سقف 35 درصد از درآمد خود را کنار بگذارید و کانادایی هایی که در براکت های بالای اقتصادیاتی هستند باید 40 تا 50 درصد از مزیت را برای مسائل اقتصادیاتی کنار بگذارند.

او گفت: همین حالا پول را کنار بگذارید. سعی نکنید آوریل بعدی دنبالش بگردید چون اگر اقتصادیات تان را ثبت کنید و پولی که بدهکار هستید را نداشته باشید، روی بدهی شما سود و شاید هم جریمه اضافه خواهد شد.

حوزه کابرال که متخصص پیشرفته اقتصادیاتی شرکت اچ اندآر بلاک است، با این حرف موافقت نموده و گفت: پانزده درصد مقدار حداقلی است که باید کنار بگذارید، اما من به مشتریانم می گویم که 20 درصد کنار بگذارند.

درصد بسیار کمی از دریافت نمایندگان CERB هستند که به هیچ وجه نیازی به پرداخت اقتصادیات روی این پرداخت ها نخواهند داشت.

کانادایی هایی که کمتر از مقدار معین شده درآمد شخصی پایه فدرال درآمد دارند نیازی به پرداخت هیچ اقتصادیاتی بر درآمد خود از جمله دریافت های CERB ندارند. اما رقم درآمد نمی تواند بالاتر از آستانه معین شده برود. انتظار می رود که دولت فدرال مقدار درآمد شخصی حداقل که شامل اقتصادیات نمی گردد را برای سال 2020 به 13229 دلار افزایش بدهد.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1318

به "سهم اقتصادیات کدام گروه از دریافت کنندگان یاری اقتصادی 2000 دلاری سال آینده بیشتر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم اقتصادیات کدام گروه از دریافت کنندگان یاری اقتصادی 2000 دلاری سال آینده بیشتر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید