شرکت اپل در چالش نام محصولات خود گرفتار شد ، ایفون 2019 همچنان مشکل نامگذاری دارد

به گزارش فروشگاه کوچک، پس از آیفون XS ، شرکت اپل همچنان با مشکل نامگذاری آیفون 2019 روبرو است. طی روزهای گذشته مدل های آیفون نو XS، XR و XS Max به بازار موبایل معرفی شدند اما به نظر می رسد مشکل نام گذاری کماکان ادامه دارد.

شرکت اپل در چالش نام محصولات خود گرفتار شد ، ایفون 2019 همچنان مشکل نامگذاری دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، روند نام گذاری آیفون لحظه به لحظه بدتر می گردد. مشکل آیفون در حوزه نامگذاری از سال 2017 شروع شد، هنگامی که اپل از آیفون 9 به انتشار 8 اس و 10 رسید.اما با نامگذاری آیفون X و با دنبال کردن این روند با سه گوشی دیگر X در سال 2018، اپل یک اثر موجی در سیستم نامگذاری ایجاد نموده که باعث سخت تر شدن فرایند نام گذاری شده است.

اولین مسئله استفاده از حرف X این است که بعضی کاربران به جای X می گویند 10 و بعضی واژه X را استفاده می نمایند. ضمناً بعضی می گویند آیفون سابق و بعضی دیگر می گویند آیفون تازه. مشکل دوم وقتی اتفاق می افتد که در خصوص مسئله جانشینی فکر می کنید. آیفون X نام تجاری گوشی تازه اپل است. در حالی که در بعضی کشورها این نام جا نیفتاده است.

اکنون سوال و پاسخ مجهول این است که اپل تا کجا می تواند نام خانواده آیفون XS را دنبال کند. جایی که S یک ارتقاء جزئی را با آیفون 11 تعیین می نماید. یا باید از واژه آیفون XI استفاده کنیم؟

شاید باید این مدل تازه را فقط آیفون ایکس (2020) بنامیم. مشکل کاربران یا نوع نام آیفون تمامی ندارد. از یک سو بعضی از کاربران با نوع نام گوشی خود مشکل دارند و از سوی دیگر بعضی معتقدند این نوع نامگذاری اشتباه بزرگ اپل است که مثل یک دو باطل مرتب تکرار می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2251

به "شرکت اپل در چالش نام محصولات خود گرفتار شد ، ایفون 2019 همچنان مشکل نامگذاری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل در چالش نام محصولات خود گرفتار شد ، ایفون 2019 همچنان مشکل نامگذاری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید