شعر و زبان فارسی همراه با دروغگو های دوست داشتنی آنالیز می شوند

به گزارش فروشگاه کوچک، برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه طی امشب و فردا شب، با موضوع آنالیز زبان فارسی، چگونگی خواندن شعر نو و آنالیز کتاب دروغگو های دوست داشتنی روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

شعر و زبان فارسی همراه با دروغگو های دوست داشتنی آنالیز می شوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه طی امشب سه شنبه 4 و فردا شب چهارشنبه 5 آبان، با موضوع آنالیز زبان فارسی، چگونگی خواندن شعر نو و آنالیز کتاب دروغگو های دوست داشتنی روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

در برنامه امشب چراغ مطالعه، پس از بخش ابتداییِ اخبار، بخش چی را چه طور بخوانیم؟ با حضور علی داوودی از شاعران کشور با موضوع بحث شعر نو را چگونه بخوانیم؟ پخش می گردد. سپس در بخش بعدی زبان فارسی، محمدمهدی سیار به بحث درباره زبان فارسی می پردازد که عنوان اصلی بحث او از این قرار است: زبان فارسی مسلمان است. آخرین بخش از برنامه سه شنبه شب چراغ مطالعه هم تجربه خواندن با اجرای علی شهبازی است که مربوط به کتاب مردی در تبعید ابدی است.

برنامه چهارشنبه شب چراغ مطالعه هم که فردا پخش می گردد، در بخش اول که موشن نام دارد، آیتم معرفی کتاب دروغگو های دوست داشتنی و سپس در بخش کتاب، تبادل نظر درباره اثر مورداشاره را به وسیله محمدحسین ساعی رئیس دانشگاه سوره و عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما دارد. آخرین بخش برنامه فردا هم تفکر انتقادی است که اجرای آن به عهده محمد ملاعباسی است.

این برنامه تلویزیونی ساعت 21 امشب و فردا از شبکه چهار سیما پخش و ساعت 14 روز بعد تکرار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1939

به "شعر و زبان فارسی همراه با دروغگو های دوست داشتنی آنالیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعر و زبان فارسی همراه با دروغگو های دوست داشتنی آنالیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید