شماره 7 النصر برای رونالدو رزرو شد

به گزارش فروشگاه کوچک، تلویزیون SSC عربستان امروز اطلاع داد که کریستیانو رونالدو در فصل جابجایی زمستانی، به النصر می پیوندد.

شماره 7 النصر برای رونالدو رزرو شد

به گزارش ورزش سه، SSC عربستان بیان کرد که اخبار تایید شده ای مبنی بر استخدام این ستاره ملی پوش پرتغالی به عنوان جایگزین بتی مارتینز آرژانتینی در النصر، وجود دارد.

بعلاوه SSC به این موضوع اشاره نمود که به همین علت، هیچ بازیکنی در ترکیب النصر در ملاقات امروز مقابل الرائد در هفته نهم لیگ حرفه ای عربستان، پیراهن شماره 7 را بر تن نکرد.

این خبر در حالی از سوی این شبکه عربستان مطرح می گردد که مسلی آل معمر، رییس باشگاه النصر عربستان، امروز در گفت وگویی به احتمال حضور رونالدو در این تیم واکنش نشان داده و گفته بود: خدا به خوبی تقدیر را می نویسد؛ چه با کریستیانو رونالدو و چه با سایر بازیکنان. این احتمال وجود دارد که رودی گارسیا بدون تغییر و بازیکنان فعلی، لیگ را ادامه بدهد و این احتمال هم وجود دارد که در پستی تعیین، شاهد تغییر باشیم. ما منتظر نظر سرمربی در این مورد خواهیم بود.

رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد و حذف تیم ملی پرتغال از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، دو روز در کمپ رئال مادرید به تمرین پرداخت و در حال حاضر همه منتظر تصمیم این ستاره دنیای فوتبال در مورد مقصد بعدی اش هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2250

به "شماره 7 النصر برای رونالدو رزرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 7 النصر برای رونالدو رزرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید