شکست تحقیرآمیز اینتر در فلورانس

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران : با شکست سنگین نراتزوری در خانه فیورنتینا، بازی های شب سوم از هفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا به سرانجام رسید.

شکست تحقیرآمیز اینتر در فلورانس

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ، بازی های هفته بیست وپنجم سری A شب گذشته (یکشنبه) با دیدار تیم های اینتر و فیورنتینا در فلورانس پیگیری شد که این بازی در نهایت با شکست 4 بر یک اینتر میهمان به انتها رسید تا آبی ومشکی پوشان شهر میلان نتوانند رده چهارم جدول را که آدینه شب به همشهری قرمزومشکی پوش خود تقدیم نموده بودند، پس بگیرند.

هر چهار گل فیورنتینا در این بازی توسط دو بازیکن به ثمر رسید. آدام لیاییچ در دقایق 13 و 65 گل های اول و آخر بنفش پوشان فلورانس را به ثمر رساند و استوان یووتیچ در دقایق 33 و 55 برای وایولا گلزنی کرد. در سمت مقابل هم تک گل میهمان را آنتونیو کاسانو در دقیقه 87 به ثمر رساند.

اگرچه سه امتیاز این پیروزی مقتدرانه تغییری در صندلی فیورنتنیا به وجود نیاورد اما این تیم را 42 امتیازی کرد تا اکنون تنها یک امتیاز تا رسیدن به اینتر رده پنجمی و آخرین سهمیه لیگ اروپا در سری A فاصله داشته باشد.

بازی های این هفته سری A امشب با دیدار تیم های سیه نا و لاتزیو به انتها خواهد رسید. در جدول رده بندی رقابت ها، تیم های یوونتوس با 55، ناپولی با 51 و لاتزیو با 44 امتیاز اول تا سوم هستند. میلان هم با 44 امتیاز و به خاطر کسب نتایج ضعیف تر در بازی رودررو با لاتزیو در رده چهارم قرار داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 370

به "شکست تحقیرآمیز اینتر در فلورانس" امتیاز دهید

2 کاربر به "شکست تحقیرآمیز اینتر در فلورانس" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تحقیرآمیز اینتر در فلورانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید