شیطان بازار همچنان تعطیل است

به گزارش فروشگاه کوچک، آدینه بازار خلازیل با تداوم نظارت عوامل شهرداری منطقه 19 و مسدود سازی ورودی ها همچنان تعطیل و خالی از بساط گستران است.

شیطان بازار همچنان تعطیل است

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به گذشت بیش از سه هفته از شروع طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران آدینه بازار خلازیل و کنترل مستمر این روز بازار گفت: طی این فعالیت 11 نقطه ورودی به آدینه بازار با استفاده از100 بشکه ترافیکی، کاشن تانک، علائم ترافیکی و نیوجرسی و همچنین استقرار 20 خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، 14 اکیپ گشت راهور، 4 اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و 150 نیرو در محدوده بازارچه مسدود و به طور مستمر کنترل شده اند.

او ادامه داد: این طرح طی دوشب گذشته نیز (از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه لغایت 21 روز آدینه) با حضور و مشارکت فعال نیروی انتظامی، راهور، کلانتری 152 خانی آباد نو، یگان حفاظت شهرداری تهران و شورایاران محله شهید کاظمی اجرا شدو در نتیجه نیز از ورود بیش از 3 هزار خودروی بساط گستر و خریداران به آن جلوگیری شد.

به منظور اطلاع رسانی درخصوص تعطیلی این آدینه بازار ضمن اکران بنر در 12 نقطه قبل از ورودی بازارچه، بنرهایی نیز در نقاط مسدود شده از جمله راستگرد شهید کاظمی به شقایق غرب، عرشه پل سواره رو شقایق (شرق به غرب)، بزرگراه شهید کاظمی قبل از استادیوم، خیابان پیروز جنوبی تقاطع شقایق، بزرگراه آزادگان ورودی خلازیل مقابل پمپ بنزین، بزرگراه آزادگان راستگرد به شقایق و ... نصب شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1445

به "شیطان بازار همچنان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیطان بازار همچنان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید