طرح احداث زیپ لاین و پُل معلق در قم به تصویب رسید

به گزارش فروشگاه کوچک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم گفت: طرح احداث زیپ لاین و پُل معلق در قم در کمیته فنی سرمایه گذاری استان مصوب شد.

طرح احداث زیپ لاین و پُل معلق در قم به تصویب رسید

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز سه شنبه 23 شهریورماه 1400 اظهار کرد: در جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری و طرح های اداره کل، سه طرح گردشگری شامل یک مهمانپذیر، یک واحد پذیرایی و یک مرکز تفریحی تفریح با پیش بینی حجم سرمایه گذاری بیش از 630 میلیارد ریال، موافقت اصولی خود را دریافت می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم ادامه داد: طرح مرکز تفریحی تفریح با اعتباری حدود 85 میلیارد ریال، دارای زیپ لاین و پُل معلق است.

ارجمندی توضیح داد: از اهداف کلان این پروژه ها می توان به توسعه اماکن تفریحی و گردشگری، افزایش سرانه تفریحی و تفرجگاهی شهروندان و بعلاوه ایجاد اشتغال اشاره نمود.

ارجمندی گفت: این طرح ها مطابق با ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت در کمیته فنی سرمایه گذاری استان، آنالیز و مورد تصویب نهاده شد و با بهره برداری از این طرح ها برای حدود 85 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1872

به "طرح احداث زیپ لاین و پُل معلق در قم به تصویب رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح احداث زیپ لاین و پُل معلق در قم به تصویب رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید