بازسازی و احیای امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف

به گزارش فروشگاه کوچک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بازسازی و احیای امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف صورت می گیرد.

بازسازی و احیای امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف

محمد علی کدوری با اشاره به نشست با امام آدینه و فرماندار شهرستان بم اظهار کرد: در این نشست در مورد نحوه بازسازی و احیای مقبره امامزاده عبدالله نارتیچ مصاحبه و مقرر شد کارگروه هایی با حضور کارشناسان اوقاف و میراث فرهنگی برای شروع عملیات بازسازی این امامزاده تشکیل شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه نمود: قدمت این امامزاده به دوره اسلامی باز می شود و در تلاشیم با همکاری دستگاه های مرتبط هر چه سریعتر این عملیات را به نتیجه برسانیم.

او به بازسازی مسجد وکیل و سایر بناهای تاریخی شهرستان بم با همکاری فرمانداری و اوقاف اشاره و بیان نمود: این شهرستان با داشتن ارگ بم و سایر آثار میراثی و طبیعی یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی و خارجی است که امیدواریم بتوانیم با برنامه هایی که در دستور کار داریم، بم را به روزهای اوج خود برگردانیم.

کدوری اعلام کرد: ارگ تاریخی بم قبلا در هنگام روز میزبان علاقمندان بود ولی در حال حاضر در هنگام شب نیز می تواند پذیرای گردشگران باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2362

به "بازسازی و احیای امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و احیای امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید