عراق، توسعه استراتژیک فرودگاه مهم اربیل توسط اشغالگران آمریکایی

به گزارش فروشگاه کوچک، به گفته منبع امنیتی عراق، یک شرکت آمریکایی در راستای آماده سازی اراضی اطراف فرودگاهی در منطقه الحریر که از آن به عنوان پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی استفاده می گردد، در حال عملیات است.

عراق، توسعه استراتژیک فرودگاه مهم اربیل توسط اشغالگران آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المعلومه،منابع امنیتی در عراق گزارش دادند که یک شرکت آمریکایی به منظور توسعه زیر ساخت های فرودگاه شقلاه واقع در استان اربیل شروع به کار نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته یک منبع امنیتی این شرکت آمریکایی در راستای آماده سازی اراضی اطراف این فرودگاه در منطقه الحریر که از آن به عنوان پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی استفاده می گردد، در حال عملیات است.

وی اضافه نمود: نیروهای آمریکایی به وسیله نصب سامانه های موشکی و راداری قصد دارند حضور خود را در این پایگاه و اقلیم کردستان عراق تثبیت نمایند.

وی در انتها اشاره نمود: هدف از توسعه این پایگاه نظامی این است که از آن به عنوان بزرگترین پایگاه آمریکایی ها در عراق و خاورمیانه (غرب آسیا) استفاده گردد. علاوه براین توسعه فرودگاه این منطقه نیز نشان دهنده این امر است که الحریر میزبان تمامی پهپادها و جنگنده های آمریکایی (و ائتلاف) سرتاسر دنیا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1418

به "عراق، توسعه استراتژیک فرودگاه مهم اربیل توسط اشغالگران آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، توسعه استراتژیک فرودگاه مهم اربیل توسط اشغالگران آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید