علوان زاده، پشت سر همه جوان های پرسپولیس

به گزارش فروشگاه کوچک، سعید حسین پور و محمدامین اسدی که بی تجربه تر بودند، به زمین رفتند اما از احسان علوان زاده خبری نشد تا تعیین گردد او پشت سر همه جوان های پرسپولیس ایستاده و در همین چند هفته از ترکیب فاصله گرفته است.

علوان زاده، پشت سر همه جوان های پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، حضور آدام همتی در دفاع راست بجای سیامک نعمتی مصدوم، همانی بود که پیش بینی نموده بودیم اما بر خلاف آنچه تصور می شد، برانکو در بازی با ماشین سازی به احسان علوان زاده که باتجربه ترین بازیکن روی نیمکت پرسپولیس بود، اعتماد نکرد.

علوان زاده همان بازیکنی است که در بازی برگشت فینال به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت و پیش از آن هم در چند بازی لیگ برتری و حتی آسیایی دیده بودیمش اما در تبریز یک دقیقه هم فرصت بازی به دست نیاورد. بر خلاف پیش بینی ها این حمیدرضا طاهرخانی بود که در ترکیب اصلی پرسپولیس نهاده شد و آنقدر ناامیدکننده بود که زمان اولین تعویض برانکو را جلو انداخت اما حتی بیرون رفتن او از زمین هم باعث اعتماد برانکو به علوان زاده نشد.

جالب اینکه سعید حسین پور و محمدامین اسدی که بی تجربه تر بودند، به زمین رفتند اما از احسان علوان زاده خبری نشد تا معین گردد او پشت سر همه جوان های پرسپولیس ایستاده و در همین چند هفته از ترکیب فاصله گرفته است.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 103

به "علوان زاده، پشت سر همه جوان های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوان زاده، پشت سر همه جوان های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید