فروش اقساطی تمامی محصولات کرمان موتور

به گزارش فروشگاه کوچک، کرمان موتور خاطرنشان کرد در راستای سیاست های حمایتی دولت سیزدهم از صنعت و بازار خودرو، فروش اقساطی محصولات این شرکت را در دستور کار قرار داده است.

فروش اقساطی تمامی محصولات کرمان موتور

به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، دولت سیزدهم از ابتدای آغاز برنامه های تبلیغاتی ریاست جمهوری همیشه ساماندهی صنعت و بازار خودرو را از برنامه های مهم خود اعلام می کرد.

با آغاز به کار دولت تازه، برنامه های دولت در بازار خودرو نیز آغاز شد و تا امروز ادامه دارد که برطرف بخشی از قیمت گذاری دستوری در دو خودروساز بزرگ از آن جمله است.

با وجود برنامه های حمایتی دولت از بهبود شرایط بازار خودرو، حال یکی دیگر از خودروسازان بخش خصوصی پای کار آمده است تا با ارائه طرح های فروش اقساطی به تامین احتیاج بازار خودرو بپردازد.

کرمان موتور که مراسم تحویل نمادین تعدادی از خودرو های جک اس 5 تازه را برگزار کرد قرار است تا فروش اقساطی محصولات این شرکت را نیز از سر بگیرد.

اجرای چنین طرح هایی با توجه به کاهش قدرت خرید نقدی مشتریان می تواند در شرایط بازار خودرو به خصوص در ماه های پایانی سال تاثیرگذار باشد و احتیاج بخشی از خریداران به خودرو های صفر کیلومتر را تامین نماید.

شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور مطابق جداول زیر است:

شرایط فروش KMC K7

شرایط فروش جک S3

شرایط فروش جک S5 تازه با موتور 1500 سی سی

شرایط فروش پیکاپ T8

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2101

به "فروش اقساطی تمامی محصولات کرمان موتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش اقساطی تمامی محصولات کرمان موتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید