فرکی: تیم ما کمبود یک رهبر در زمین را احساس می کرد، موافق جدایی مغانلو و هیچ بازیکنی نیستم

به گزارش فروشگاه کوچک، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت به شهریار مغانلو و هیچ کدام از بازیکنان تیمش اجازه جدایی نخواهد داد.

فرکی: تیم ما کمبود یک رهبر در زمین را احساس می کرد، موافق جدایی مغانلو و هیچ بازیکنی نیستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین فرکی پس از شکست 3 بر 2 تیم پیکان مقابل تراکتور در دیدار معوقه هفته دوازدهم گفت: خیلی وارد جزئیات نمی شوم. به نشست خبری دیروز اشاره می کنم که حرف هایی زدم و تکرار آن فایده ای ندارد. این واقعیت موجود است که امسال با آن روبه رو بودیم. با مسائلی که پیش آمده و بازی ما عقب افتاده بود، شاید اگر در زمان خودش برگزار شده بود، می توانستیم آن را به سود خود سرانجام دهیم. تیم تراکتور اکنون نسبت به آن موقع خیلی به لحاظ روحی بهتر است.

وی اضافه نمود: تیم پیکان تیمی است که شاید نتوانیم با شش هفت تیم رقابت کنیم و در کورس باقی بمانیم. ما کمبودهایی داریم که بالاخره باید این کمبودها را جبران کنیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم با حمایت هیئت مدیره باشگاه کار را پیش ببریم. در صحبت هایی هم که داشتیم قرار شده است تیم را تقویت کنیم و اینکه چقدر عملی شود، نمی دانم. موقعیت ما هم در جدول طوری است که با تراکتور تفاوت داریم. شرایط هر دو تیم متفاوت است و بازیکنانی داریم که هر چقدر هم توانمند باشند، نسبت به بازیکنان تراکتور توانمندتر نیستند. به هرحال همه تلاش می کنند توانایی خودشان را نشان بدهند و رقابت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین خاطر نشان کرد: تراکتور با بازیکنان با تجربه ای که دارد، دقیقاً نقطه مقابل ما بود که بازیکنان جوان داریم. تیم ما کمبود یک رهبر در زمین را احساس می کرد و ما این بازیکن را نداشتیم. در مقابل تراکتور این نقطه قوت را در زمین داشت، بازیکنان زیادی که تجربه ملی دارند. مسعود شجاعی دو گل به ما زد، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی همه بازیکنان باتجربه ای هستند. از طرفی تمام تیم ما با دو سه بازیکن تیم آنها به لحاظ هزینه های برابری می کند و بازیکنانی که آنها دارند، بازیکنان داخلی و خارجی با بازیکنان ما قابل قیاس نیستند.

فرکی همچنین شرح داد: در بازی امروز هم میزبان تراکتور بود و پیش از این هم گفته بودم ما شش بازی میهمان بودیم و این بازی هم میهمان بودیم. هواداران تراکتور در ورزشگاه حضور داشتند و تیم حریف را تشویق می کردند که روی روحیه بازیکنان جوان ما تأثیر گذاشته بود. یعنی شرایط میزبانی هم نداشتیم، اما به هرحال تلاش خودمان را کردیم. در مجموع بازی خوب و پرجنب و جوشی بود. از طرفی روی کم تجربگی تیم مان یک بار جلو افتادیم و یک بار بازی را مساوی کردیم، اما باز نتیجه را از دست دادیم. به تیم داوری هم خسته نباشید می گویم. گلی را که از روی نقطه پنالتی خوردیم، باید بعداً صحنه مربوط به آن را ببینم، اما یک گل آفساید دریافت کردیم و اگر این طور باشد، داوری روی نتیجه بازی تأثیر گذاشته است. به نظرم به جز همین صحنه که گفتم، سایر مسائل داوری درست بود. هم برای تیم ما و هم برای تیم آنها. امیدوارم در نیم فصل این شرایط را داشته باشیم که تیم مان را تقویت کنیم و برای نیم فصل دوم با قدرت بیشتری کار را ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه شهریار مغانلو از پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد و آیا با جدایی او موافق است یا نه، گفت: به باشگاه اعلام کردم بازیکنانی که مدنظر داریم به هیچ تیمی نخواهیم داد. از همین تریبون هم به تمام تیم ها اعلام می کنم. با احترام نسبت به همه تیم ها، اعلام می کنم نسبت به تیم ما بی رحم نباشند. آنها هم پول دارند و هم بازیکن و هم هوادار و ما را محروم نکنند. اینکه مانند گلادیوتورها بجنگند و منتظر باشند ما کشته شویم، درست نیست. به ما رحم کنند و اجازه بدهند ما هم نفس بکشیم و زندگی کنیم. به هیچ وجه موافق جدایی بازیکنان مان نیستم و با هیچ قدرتی اجازه جدایی به بازیکنان مان را نمی دهیم. به بازیکنانم هم می گویم به جای فکر کردن به این پیشنهادها که مشخص نیست چگونه است، روی عملکردشان فکر کنند. آنها روی تمرینات و عملکرد خودشان کار کنند تا در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 751

به "فرکی: تیم ما کمبود یک رهبر در زمین را احساس می کرد، موافق جدایی مغانلو و هیچ بازیکنی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرکی: تیم ما کمبود یک رهبر در زمین را احساس می کرد، موافق جدایی مغانلو و هیچ بازیکنی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید