فضای پارک رایگان در محل های تعیین شده برای معلولان و جانبازان

به گزارش فروشگاه کوچک، اعضای شورای اسلامی شهر تهران بهای خدمات پارکینگ برای معلولان و جانبازان در فضاهای از پیش تعیین شده در سال 99 را رایگان کردند.

فضای پارک رایگان در محل های تعیین شده برای معلولان و جانبازان

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیشنهادات اعضای شورا در خصوص لایحه تعیین نرخ ورودی به پارکینگ ها روی میز بررسی شورا قرار گرفت و محمد سالاری پیشنهاد داد که فضاهای پارک در پارکینگ های شهرداری برای معلولان و جانبازان رایگان باشد.

محسن هاشمی در واکنش به این پیشنهاد اظهار کرد: در همه جای دنیا جای مخصوصی را با علامت جای پارک معلول تعیین می کنند و معلولان اگر در این فضاها خودروی خود را پارک کنند توقف برای آنها رایگان می شود.

علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا نیز پیشنهاد داد: از آن جا که همه معلولان و جانبازان پلاک معلول ندارند قرار شد این افراد در سامانه ثبت نام کنند و هر جایی که خودروی خود را پارک کردند برای آنها رایگان باشد.

حجت نظری نیز بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از معلولان به دلیل محدودیت هایشان نمی توانند وارد جامعه شوند و به نظرم باید همه فضاهای پارکینگ برای خودروی معلولان و جانبازان رایگان شود.

به گزارش خبرنگاران، نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران به این پیشنهاد که معلولان و جانبازان در همه فضای پارکینگ خدمات رایگان دریافت کنند رأی مثبت ندادند و بر همین اساس معلولان می توانند در محل های تعیین که برای آنها در نظر گرفته شده خودروی خود را رایگان پارک کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 833

به "فضای پارک رایگان در محل های تعیین شده برای معلولان و جانبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای پارک رایگان در محل های تعیین شده برای معلولان و جانبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید