فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: این بهترین عملکردمان از آغاز فصل بود، تاوان اشتباهات خودمان را مقابل اینتر دادیم

به گزارش فروشگاه کوچک، فوتبال دنیا - مائوریسیو پوچتینو علیرغم شکست تاتنهام مقابل اینتر از عملکرد شاگردانش در این بازی به عنوان بهترین بازی فصل تیمش یاد کرد.

فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: این بهترین عملکردمان از آغاز فصل بود، تاوان اشتباهات خودمان را مقابل اینتر دادیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) برتری یک بر صفر خود مقابل اینتر در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نتوانستند حفظ نمایند و با دو گلی که ایکاردی و وسینو به ثمر رساندند، در نهایت با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود تن به شکست دادند، پس از این بازی گفت: از عملکرد تیمم راضی هستم. ما بازی را تحت کنترل داشتیم، اما درس بی رحمانه ای در خاتمه بازی گرفتیم چون شایسته کسب نتیجه ای بهتر بودیم.

وی اضافه نمود: این بهترین عملکرد ما از آغاز فصل جاری بود. بابت این شکست اما ناامید و ناراحت هستیم چون بازیکنانم شایسته کسب نتیجه بهتری بودند. ما تنها دو بار دروازه مان تهدید شد و در هر دو بار هم دروازه مان باز شد. تا زمانی هم که گل اول را دریافت کنیم، بازی را تحت کنترل خود داشتیم. پس از دریافت گل تساوی هم در استادیوم جوزپه مه آتزا هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. در واقع ما تاوان اشتباهات خودمان را دادیم.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام ادامه داد: اکنون خیلی مهم است که به مسیر پیش روی مان بیاندیشیم و سعی کنیم درک کنیم که فوتبال همین است و وقتی در دوران منفی به سر می برید، باید بتوانید از آن خارج شوید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 47

به "فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: این بهترین عملکردمان از آغاز فصل بود، تاوان اشتباهات خودمان را مقابل اینتر دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریسیو پوچتینو: این بهترین عملکردمان از آغاز فصل بود، تاوان اشتباهات خودمان را مقابل اینتر دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید