قلعه نویی: صادقی شاگرد من بوده و برخلاف خیلی ها اخلاق مدار است، کیانی می تواند در تیم ملی باشد

به گزارش فروشگاه کوچک، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید به همه تیم ها احترام بگذاریم.

قلعه نویی: صادقی شاگرد من بوده و برخلاف خیلی ها اخلاق مدار است، کیانی می تواند در تیم ملی باشد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سایپا ضمن بیان این مطلب گفت: روز سپاهان را تبریک می گویم. ان شاءالله ما وارث کار بزرگ پیشکسوتان سپاهان هستیم، بتوانیم در همان راه قدم برداریم، چون سپاهان می تواند دوباره موفقیت های قبل را به دست بیاورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازی تیمش برابر سایپا تأکید کرد: قبلاً هم گفتم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید به تمام تیم ها احترام بگذاریم، مخصوصاً سایپا که مانند هوای بهاری است. تبریک می گویم به ابراهیم صادقی که برخلاف خیلی ها اخلاق مدار است. او یک سال شاگرد من در تیم ملی بوده و قطعاً جزو مربیان آینده دار فوتبال ایران است. ما در بازی مقابل سایپا به دنبال چند هدف هستیم. ابتدا اینکه گل نخوریم و دوم اینکه بازی را ببریم و در صدر جدول بمانیم. سایپا تیم بسیار خوبی است و به نتیجه هفته قبل آنها کار نداریم. این تیم چند بار شگفتی ساز شده است, مخصوصاً مقابل ذوب آهن.

وی با اشاره به اینکه سپاهان احتیاج به حمایت بیشتر طرفداران دارد, اظهار کرد: امیدوارم با حضور تماشاگران فردا بازی خوبی داشته باشیم. تعجب می کنم که در بازی های ما طرفداران زیادی به ورزشگاه نمی آیند. جاهای دیگر را ببینید. شاید تیم های شان شرایط خوبی هم نداشته باشند، اما استقبال خوبی از سوی تماشاگران آنها می گردد که واقعاً جای تشکر دارد. ما هم توقع داریم طرفداران به ورزشگاه بیایند و حمایت مان نمایند. ما در سپاهان یکی دو سال میهمان هستیم و این تیم برای آنهاست. طرفداران می توانند به تیم انگیزه بدهند و امیدوارم فردا بیشتر به ورزشگاه بیاند. بازیکنان توقع دارند و مدام می پرسند چه شده است که تماشاگر کم به ورزشگاه می آید. من زیاد دنبال این بحث ها نیستم، اما امیدوارم طرفداران با حضورشان این بچه ها را یاری نمایند.

قلعه نویی درباره غیبت مهدی کیانی در بازی فردای سپاهان مقابل سایپا گفت: قبلاً هم گفته ایم ما بازیکنانی گرفتیم که مهره های جایگزین خوبی باشند. درباره کیانی اعتقاد خودم این است که حتی می تواند در تیم ملی هم باشد. کیانی پارسال خیلی خوب نبود، اما سال جاری بهتر بازی می نماید. بعضی بازیکنان هم فنی هستند و هم وزنی که کیانی جزو آن دسته بازیکنان است. امیدواریم بازیکنان دیگر که جایگزین او می شوند با کوشش بیشتر جای کیانی را پر نمایند. ما برای بازی فردا چهار مصدوم هم داریم که نمی رسند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان یادآور شد: همان طور که گفتم سایپا مثل یک هوای بهاری است و در یک بازی نتیجه 2 بر صفر را برمی گردانند. ما مقابل سایپا و ابراهیم صادقی که نماد این باشگاه است، کار سختی داریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد، بازیکنانی که مقابل ما بازی می نمایند انگیزه زیادی دارند و ما این مسئله را می دانیم و باید با کوشش, دوندگی و انگیزه بیشتر صندلی مان را در جدول حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 580

به "قلعه نویی: صادقی شاگرد من بوده و برخلاف خیلی ها اخلاق مدار است، کیانی می تواند در تیم ملی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: صادقی شاگرد من بوده و برخلاف خیلی ها اخلاق مدار است، کیانی می تواند در تیم ملی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید