لیستی از هتل های مقرون به صرفه تهران

به گزارش فروشگاه کوچک، اگر با هتل های مقرون به صرفه تهران آشنا باشید می توانید بین انواع هتل ها یکی از برترین هتل ها را طبق بودجه تان رزرو کنید. شهر تهران به عنوان مرکز کشور ایران معرفی می گردد و افراد زیادی به دلایل گوناگون به این شهر می روند.

لیستی از هتل های مقرون به صرفه تهران

شما برای انتخاب هتل جهت اقامت در تهران باید تمامی ویژگی های هتل مد نظر را ارزیابی کنید. قیمت هر یک از هتل های تهران با یکدیگر فرق دارد. اگر قصد رزرو هتل مقرون به صرفه در تهران را دارید باید هزینه اقامت هر یک شب هتل را به طور کامل آنالیز کنید. شما برای رزرو هتل در تهران می توانید به وب سایت بوکینگ مراجعه کنید و از خدمات گردشگری بوکینگ بهره ببرید. بعضی از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین هتل های تهران را در این مطلب می خواهیم معرفی کنیم.

معرفی ویژگی و قیمت هتل های مقرون به صرفه تهران

مهمترین هتل های مقرون به صرفه تهران که هواداران زیادی برای اقامت دارند عبارت هستند از :

1. هتل جهانگردی شمشک

هتل جهانگردی شمشک به عنوان برترین هتل مقرون به صرفه در تهران معرفی می شود. این هتل در شمشک قرار گرفته است و به عنوان یکی از هتل های جهانگردی معرفی می شود. هتل شمشک در سال 1345 تاسیس شده و سابقه طولانی مدت دارد. مدیریت هتل جهانگردی شمشک به امکانات هتل اهمیت زیادی می دهد. به همین علت در سال 1396 این هتل بازسازی شد و امکانات درون هتل به روز گشت. در این هتل امکانات زیادی قرار گرفته است که بعضی از آنها درون اتاق ها می باشند. بعضی دیگر از امکانات به صورت عمومی در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت. در اتاق ها می توانید از سرویس حمام، آباژور، مبلمان، یخچال، بالکن، کمد لباس، تلویزیون، لوازم بهداشتی، اینترنت رایگان و غیره بهره ببرید.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و سرویس بهداشتی فرنگی دارند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود. هتل جهانگردی شمشک دارای امکانات عمومی متفاوت مانند پارکینگ و رستوران می باشد. ظرفیت اتاق های این هتل مقرون به صرفه در تهران فرق دارد و شما طبق تعداد نفراتتان می توانید یکی از اتاق های هتل را رزرو کنید. برای رزرو اتاق در این هتل باید امکانات آن را به طور کامل ارزیابی نمایید. ساعت ورود به این هتل 2 بعد از ظهر است و شما باید تا 12 ظهر اتاق را تحویل دهید. خانم های مجرد قادر هستند با ارائه کارت شناسایی اتاق رزرو کنند. قیمت هر یک از اتاق های هتل بر اساس امکانات و تعداد تخت ها معین می شود.

2. هتل ایبیس یا رمییس

یکی دیگر از هتل های مقرون به صرفه تهران ، هتل ایبیس یا رمییس می باشد. این هتل 4 ستاره است و در فرودگاه امام قرار گرفته تا افراد به راحتی در هتل اقامت کنند. افرادی که می خواهند از فرودگاه امام به سفر روند می توانند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند در سال 1393 این هتل را در فرودگاه امام تاسیس کردند. امکانات متفاوتی در این هتل قرار گرفته که شما می توانید از آنها برای اقامت آسان تر بهره ببرید. یخچال، لوازم بهداشتی، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، اینترنت رایگان و ... مهمترین امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل قرار گرفته اند. بعلاوه در این اتاق سیستم اعلام حریق، صبحانه رایگان، صندوق امانات داخلی، سرویس بهداشتی فرنگی و ... وجود دارد.

این هتل مقرون به صرفه در تهران دارای پارکینگ، خدمات مناسب برای معلولین، سالن بدنسازی، استخر، امکانات لباسشویی، رستوران، استخر بچه ها و ... است. به طور کلی باید بدانید امکانات عمومی مناسبی در این هتل قرار گرفته اند. در هتل ایبیس اتاق های متفاوتی وجود دارند که هر یک از آنها با ظرفیت متفاوتی رزرو می گردند و قیمت شان با یکدیگر فرق دارد.

3. هتل دو ستاره آرمان برترین هتل مقرون به صرفه در تهران

یکی دیگر از هتل های مقرون به صرفه تهران، هتل دو ستاره آرمان می باشد. این هتل به عنوان یکی از هتل های تازه تاسیس شناخته می شود که در سال 1390 راه اندازی گشت. مدیریت هتل به امکانات درون هتل اهمیت زیادی می دهد. به همین علت در سال 1396 هتل را بازسازی نمود. هتل دو ستاره آرمان در خیابان سعدی قرار گرفته و متروی ملت در نزدیکی آن است. در این هتل امکانات متفاوتی را می توانید مشاهده کنید و از آنها برای اقامت آسوده استفاده نمایید.

در اتاق های هتل کمد لباس، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، لوازم بهداشتی و ... قرار گرفته اند. این هتل مقرون به صرفه در تهران دارای آسانسور، صبحانه در رستوران، امکانات لباسشویی، رستوران، سلف سرویس و ... می باشد. اتاق های این هتل با یکدیگر فرق می کنند و هر یک از آنها دارای تخت های متفاوت می باشند. نرخ مهمانان داخلی در این هتل کمتر از مهمانان خارجی است. بچه های که زیر 5 سال می باشند احتیاجی نیست هزینه پرداخت کنند. برای رزرو اتاق در این هتل باید مدارک هویت خود را ارائه دهید.

4. هتل رکسان

هتل رکسان به عنوان یکی دیگر از هتل های مقرون به صرفه تهران شناخته می شود. این هتل را به عنوان یکی از برترین هتل های فرودگاه امام می شناسند. بسیاری از مسافران برای اقامت خود می توانند این هتل را انتخاب کنند. هتل رکسان به عنوان یکی از هتل هایی که در مجموعه هتل های اکور فرانسه قرار می گیرد معرفی خواهد شد. هتل رکسان در ضلع جنوبی ترمینال فرودگاه قرار گرفته و دارای امکانات مناسبی است. درون هر یک از اتاق های این هتل امکانات زیادی مانند یخچال، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مینی بار و ... قرار گرفته است. بعلاوه شما می توانید از امکانات دیگر اتاق مانند روم سرویس، سیستم اطفاء حریق و ... استفاده نمایید.

این هتل مقرون به صرفه در تهران دارای امکانات عمومی زیادی مانند استخر، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، پارکینگ و غیره می باشد. تمامی افراد می توانند از این امکانات استفاده کنند. اتاق های زیادی در این هتل قرار گرفته اند که هر یک از این اتاق ها دارای تخت های متفاوت هستند و قیمت شان فرق دارد. شما طبق تعداد نفراتتان می توانید یکی از اتاق های این هتل را رزرو کنید. نرخ مهمانان داخلی برای رزرو هتل کمتر از مهمانان خارجی خواهد بود .بچه های که زیر 5 سال می باشند احتیاجی به پرداخت هزینه برای رزرو اتاق ندارند.

5. هتل های مقرون به صرفه تهران و معرفی هتل اطلس

هتل اطلس به عنوان یکی دیگر از هتل های مقرون به صرفه تهران معرفی می شود. این هتل را به عنوان قدیمی ترین هتل در تهران می شناسند که در سال 1340 افتتاح شده است. هتل اطلس دارای دو ساختمان می باشد که یکی از آنها قدیمی تر است. هتل اطلس بدون آسانسور و سه طبقه است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و شما با رزرو اتاق در این هتل به راحتی می توانید به تمامی منطقه ها شهر دسترسی داشته باشید. امکاناتی که در اتاق های این هتل وجود دارند به روز هستند و احتیاجهای مسافرین را پاسخ می دهند. شما می توانید از حمام، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، کمد لباس، تلویزیون و ... این اتاق بهره ببرید.

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق و ... به عنوان دیگر خدمات اتاق های این هتل مقرون به صرفه در تهران شناخته می شوند. رستوران این هتل با ظرفیت 60 نفر طراحی شده و پارکینگ آن ظرفیت 10 خودرو را دارد. اتاق های این هتل متفاوت هستند. شما می توانید طبق تعداد نفرات خود یکی از اتاق های این هتل را رزرو کنید. برای رزرو اتاق در این هتل باید کارت شناسایی معتبر خود را ارائه دهید. خانم های مجرد احتیاج است که مدارک معتبری همراه خود داشته باشند تا بتوانند اتاق های این هتل را رزرو کنند.

منبع: چمدان
انتشار: 28 مهر 1402 بروزرسانی: 28 مهر 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2368

به "لیستی از هتل های مقرون به صرفه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیستی از هتل های مقرون به صرفه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید