معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش فروشگاه کوچک، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت را منصوب کرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی ابوالفضل باقری فرد را به اسم معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت منصوب کرد.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی عظیم است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به اسم معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر پیروز و موید باشید.

گفتنی است ابوالفضل باقری فرد استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران است. پیش از این علی اکبر حق دوست معاون آموزشی و مصطفی قانعی دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1871

به "معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزشی وزارت بهداشت منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید