معاون رئیسی: همه جهان را در 4 کشور اروپایی و آمریکا نمی بینیم

به گزارش فروشگاه کوچک، دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم میز مذاکره را ترک نکرده و مسیر خود را طی می نماید، ولی کشور را معطل آمریکا نکرده ایم.

معاون رئیسی: همه جهان را در 4 کشور اروپایی و آمریکا نمی بینیم

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور درباره اظهارات اخیر برخی از دیپلمات های دولت یازدهم و دوازدهم مبنی بر لزوم مذاکره با آمریکا برای حل مسائل کشور اظهارکرد: دوستانی که معتقد بودند می توانیم با آمریکا مذاکره نموده و به وسیله مذاکره همه مسائل را حل کنیم، 8 سال کوشش کردند برخی ها هم خالصانه کوشش کردند که واقعا رابطه ایران با آمریکا برقرار و سوءتفاهمات رفع گردد، ولی 8 سال کوشش آن ها ناکام ماند و به نتیجه نرسید.

دهقان گفت: اشتباهی که دوستان انجام دادند این بود که حل همه مسائل و موضوعات کشور را به مساله حل مشکل با آمریکا گره زدند. این رویکرد باعث شده رابطه با دیگر کشور ها نیز دچار خدشه شده و رابطه ما با شرق و بسیاری از کشور های بزرگ منطقه مخدوش گردد.

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید نمود: دولت سیزدهم میز مذاکره را ترک ننموده و مسیر خود را طی می نماید، ولی کشور را معطل آمریکا نکردیم. کوشش کردیم با همه کشور های جهان رابطه متعادل داشته باشیم. راهی که رفتیم راه درستی بوده همانطور که با غرب قطع رابطه و مذاکره نکردیم، اما همه جهان را در 4 کشور اروپایی و آمریکا ندیدیم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2347

به "معاون رئیسی: همه جهان را در 4 کشور اروپایی و آمریکا نمی بینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیسی: همه جهان را در 4 کشور اروپایی و آمریکا نمی بینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید