مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شیائومی تا نسخه ارزان گلکسی نوت 10

به گزارش فروشگاه کوچک، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شیائومی تا نسخه ارزان گلکسی نوت 10

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت وان پلاس که در جریان یک رویداد در لندن از وان پلاس 7 تی پرو رونمایی کرد، قصد دارد از این پس تغییراتی را در نسخه های جدید خود اعمال کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند میزو 16 تی در تاریخ 23 اکتبر با نصب دوربین سه گانه (12 MP + 10MP + 5 MP) در پشت رونمایی می شود. اما اکنون به لطف اطلاعاتی جدید می دانیم که دوربین این گوشی نسبت به نمونه های مشابه کیفیتی خیره کننده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دو هفته پیش شاهد انتشار این خبر بودیم که شیائومی در حال کار روی تلفن است که قادر به ضبط ویدیوی 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از آن که گوشی گلکسی نوت 10 به سرعت بین کاربران محبوب شد، بسکمک از طرفداران این گوشی به علت قیمت بالای این گوشی معترض شدند. به همین دلیل است که اعلام شد سامسونگ در تلاش است یک نسخه ارزان قیمت تر از گلکسی نوت 10 را به بازار عرضه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعاتی جدید از گوشی پیکسل 4 منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی به ویژگی های جدیدی مثل Motion Sense و باز کردن قفل به کمک صورت مجهز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 536

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شیائومی تا نسخه ارزان گلکسی نوت 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی جدید شیائومی تا نسخه ارزان گلکسی نوت 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید