میلیون ها کیلومتر برای این تفریحات اندونزی بروید هم کم است!

به گزارش فروشگاه کوچک، تفریحات اندونزی

مجمع الجزایر اندونزی، از تعداد بسیار زیادی جزیره تشکیل شده است که تنوع فرهنگی و تاریخی بسیار دارند، از نظر چشم اندازهای طبیعی هم اندونزی به اندازه ای مشهور هست که لازم نیست در خصوص آن صحبت کنیم. به اندونزی بروید و بناهای تاریخی آن را ببینید و یا یک ماجراجویی تمام عیار در یکی از هزاران جزیره آن داشته باشید، مثلا به یکی از آتشفشان های آن بروید و در دامنه آن یک پیاده روی محتاطانه و پر از هیجان داشته باشید، یا در آبهای پر رمز و راز و اسرارآمیز جزایر آن غواصی کنید و به کشف ناشناخته ها بروید. اگر دوست داشته باشید می توانید به یکی از خیابان های شلوغ جاکارتا بروید و یا در زمان سفر کنید و به گذشته ها در روستای تانا توراجا. بالی هم که دیگر جای گفتن ندارد… در هر صورت، هر کدام از این ها را که انتخاب کنید، با دنیایی از جاذبه ها روبرو خواهید شد. تفریحات اندونزی بسیارند اما تعدادی از کارها وجود دارد که باید حتما در اندونزی انجام دهید تا بعدا بتوانید بگویید به اندونزی سفر نموده اید! در واقع سفر به اندونزی بدون تجربه این تفریحات بی معناست. با خبرنگاران همراه باشید:

میلیون ها کیلومتر برای این تفریحات اندونزی بروید هم کم است!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

دیدن اورانگوتان ها

یکی از بهترین تفریحات اندونزی، دیدن اورانگوتان ها است که برای دیدن این مخلوقات بامزه، باید به سمت مدان (Medan) بروید. مدان سومین شهر بزرگ اندونزی است و پروازهای زیادی از سمت مالزی به سمت مدان روزانه انجام می گردد. مدان هم از مزیت های شهرهای بزرگ بهره برده است و هم هنوز طبیعت بکر و وحشی اش را حفظ نموده است.

بورنئوی شگفت انگیز در کنار رودخانه

بورنئو مملو از جنگل های انبوه مانگرو و دهکده های کوچک دوست داشتنی است. در کنار این ها، سونگای کاپوآس، بلندترین رودخانه اندونزی را هم اضافه کنید. یک تصویر هوایی از بورنئوی کنار رودخانه، شما را یاد رود آماوزن می اندازد.

تانا توراجا (TANAH TORAJA)

تانا توراجا یک گروه از مناطق کوهستانی شگفت انگیز است که در جنوب سولاواسی در اندونزی قرار گرفته است. بیشتر جمعیت این منطقه را مسیحیان تشکیل می دهند و نصف دیگر جمعیت، مسلمان هستند. تانا توراجا به فرهنگ قبیله ای اش مشهور است و رفتن به این منطقه با خانه های قایقی شکل زیبا و چشم انداز بی نهایت شگفتی که به محیط اطراف دارد، یکی از اصلی ترین تفریحات اندونزی است.

بالا رفتن از آتشفشان در لومبوک

از هیجان انگیزترین و البته بهترین تفریحات اندونزی، بالا رفتن از کوه آتشفشانی گونونگ رینجای و پیاده روی در لبه دامنه آن است. هنگام پیاده روی در این کوه آتشفشانی از مناظر کوهستانی بدیع لذت خواهید برد و منظره دراماتیکی در پیش رو خواهید داشت. دوربین عکاسی تان را نباید فراموش کنید.

رو در رو با اژدها

با بزرگترین مارمولک جهان یا کومودو روبرو شوید و این جانور عظیم الجثه با زبان مار مانندش را از نزدیک ببینید. برای دیدن کومودوها باید به سمت رینکا بروید.

غواصی در آبهای کریستالی

اندونزی دارای چند تا از بهترین مکان های مختص غواصی در جهانست ، تعدادی از این مکان ها حتی هنوز به طور کامل کشف نشده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 357

به "میلیون ها کیلومتر برای این تفریحات اندونزی بروید هم کم است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلیون ها کیلومتر برای این تفریحات اندونزی بروید هم کم است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید