نایب رییس هندبال: تکلیف کادر فنی بانوان معین است، هیچ رده ای را حذف نمی کنیم

به گزارش فروشگاه کوچک، الهام سلوکی گفت: اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان معین است و بعد از انجام کارهای ادارای این اسامی منتشر می گردد.

نایب رییس هندبال: تکلیف کادر فنی بانوان معین است، هیچ رده ای را حذف نمی کنیم

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد اعلام کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان اظهار کرد: کلیه اسامی کادر فنی معین و کارها اجرا شده است. تنها کارهای اداری مانده که در حال اجرا آن ها هستیم تا به طور رسمی اسامی کادر فنی را اعلام کنیم.

سلوکی اضافه نمود: در جلسه ای که با حضور نواب رییس، رییس فدراسیون، معاون بانوان وزارت ورزش و مربیان تیم های ملی داشتیم از نقطه نظرات همه دوستان استفاده کردیم و خروجی این جلسه انتخاب کادر فنی بود که همانطور که گفتم کارهای اداری انجام گردد طی هفته آینده اسامی را رسانه ای خواهیم کرد.

نایب رییس بانوان در ادامه در مورد تشکیل تیم های ملی رده های پایه بانوان گفت: جلسه با نواب رییس بسیار کارآمد بود و در مورد این موضوع هم تصمیماتی گرفته شد. قرار ما این نیست که هیچ رده ای را حذف کنیم اما اولویت بندی خواهیم کرد و بنا به اولویت کارها را پیش می بریم. قصد حذف هیچ رده ای را نداریم.

سلوکی در پاسخ به این سوال که آخرین مهلت فدراسیون برای باشگاه های بدهکار سه شنبه 17 تیرماه بود آیا باشگاه ها تسویه حساب ها را انجام داده اند یا خیر گفت: در سال گذشته دو تیم از لیگ برتر بانوان به دلیل شرایط اقتصادی در نیمه راه منصرف شدند و از لیگ کنار گذاشته شدند. سایر تیم ها شایسته بودند و حامیان اقتصادی قوی داشتند که تسویه حساب ها را انجام داده بودند. تنها 5 درصد فدراسیون و بعضی موارد مانده بود که اولتیماتوم دادیم و نتیجه هم حاصل شد. اکثریت تیم ها در حال حاضر انجام داده اند. تنها چند مورد مانده که فرصت خواستند و ما تا شنبه به آن ها فرصت داده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1192

به "نایب رییس هندبال: تکلیف کادر فنی بانوان معین است، هیچ رده ای را حذف نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رییس هندبال: تکلیف کادر فنی بانوان معین است، هیچ رده ای را حذف نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید