نرخ آب تصفیه در گناوه تغییر نکرد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، حسین امیری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون نظارت این شهرستان در فرمانداری گفت:مصوبات و قیمتهایی که در جلسات نظارت این شهرستان از سوی کمیسیون تصویب می گردد اجرایی شوند و افزایش قیمت ها در بازار باید در چارچوب قانون و طبق مصوبه کمیسیون نظارت صورت گیرد.

نرخ آب تصفیه در گناوه تغییر نکرد

وی اضافه نمود : مصوبات جلسات نظارت با نظر و آنالیز های کارشناسی انجام می گردد و فروشندگان آب تصفیه نیز ملزم به اجرای نرخ مصوب شده کمیسیون نظارت گناوه هستند.

محمدحسین داریونی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناوه گفت: جلسه کمیسیون نظارت شهرستان گناوه با توجه به اعتراض فروشندگان آب تصفیه این شهرستان در مورد قیمت آب تصفیه و پیشنهاد افزایش قیمت توسط آنهاتشکیل شد.

وی اضافه نمود: طبق کارشناسی های اجرا شده ، قیمت مورد نظر تغییر نکرده و قیمت آب تصفیه شده آشامیدنی هر بشکه 20 لیتری 12 هزار و 500تومان طبق مصوبه قبلی معین شد که نرخ مصوب شده این نشست به اتاق اصناف و اتحادیه ها ابلاغ خواهد شد و فروشندگان ملزم به رعایت آن هستند.

عبدالعلی صیادی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گناوه نیز گفت: با کارشناسی های انجام گرفته و استعلام از اداره آب و برق و همچنین آنالیز قیمت قطعات مصرفی دستگاه های تصفیه آب، نرخ مصوب شده قبلی کمیسیون ، برای صیانت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان دوباره به تصویب اعضاء کمیسیون رسید.

وی گفت: در فروشگاهای آب تصفیه این قیمت باید اجرایی گردد و در صورتیکه آب تصفیه بیشتر از این قیمت به فروش برسد، با عرضه کننده برخورد قانونی صورت می گیرد.

لازم به ذکر است فروشندگان آب آشامیدنی تصفیه شده به دلیل آنچه افزایش هزینه های خود بیان کردند خواهان افزایش قیمت فروش شدند که از سوی کمیسیون نظارت این قیمت پیشنهادی به تصویب نرسید و با پیشنهاد افزایش قیمت مخالفت شد .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 65

به "نرخ آب تصفیه در گناوه تغییر نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ آب تصفیه در گناوه تغییر نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید