رفتار عجیب کریستیانو رونالدو با بطری های کوکاکولا!

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران: حرکت تازه کریستیانو رونالدو در کنفرانس خبری تیم ملی پرتغال خبرساز شده است. او که به همراه سرمربی تیم ملی پرتغال وارد کنفرانس خبری شده بود تا پیش از بازی با مجارستان به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، در اولین اقدام، نوشیدنی های گازدار را از روی میز مطبوعاتی اش کنار زد.

رفتار عجیب کریستیانو رونالدو با بطری های کوکاکولا!

به گزارش خبرنگاران، کوکاکولا به اسم یکی از اسپانسر های این دوره از رقابت های یورو 2020 فعالیت می نماید و در هر کنفرانس خبری مقابل مربی و بازیکنی که به کنفرانس می آید دو بطری نوشابه می گذارد. با این حال، رونالدو دو بطری نوشابه ای که مقابل خودش قرار داشت را به کنار زد و به پرتغالی در حالی که یک بطری آب را نشان می داد گفت آب!

اشاره او به سلامتی ورزشکاران و البته مفیدتر بودن آب بر نوشابه است، ولی اینکه چرا با اسپانسر یورو چنین رفتاری داشته خبرساز شده است. البته این اولین بار نیست که رونالدو نسبت به نوشیدنی های کوکاکولا جبهه می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، او پیش تر در حاشیه مراسم گلوبال ساکر از اینکه پسرش نوشیدنی های گازدار می خورد انتقاد نموده و گفته بود: پسرم برخی وقت ها کوکاکولا و فانتا می خورد، ولی خودش خوب می داند که من چنین چیزی را دوست ندارم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1808

به "رفتار عجیب کریستیانو رونالدو با بطری های کوکاکولا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار عجیب کریستیانو رونالدو با بطری های کوکاکولا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید