پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید دانشگاه آزاد اسلامی قم

به گزارش فروشگاه کوچک، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی برای مهر سال جاری خبر داد.

پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید دانشگاه آزاد اسلامی قم

سیف الله فضل اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در قم اظهار کرد که با پیگیری های اجرا شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تعداد پنج رشته جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته از شورای آموزش و گسترش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مجوز گرفت و برای مهر سال جاری بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشجو پذیرش می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: با همکاری و مساعدت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی توانستیم در جهت افزایش رشته/ محل های مقطع کارشناسی پیوسته برای متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی قم گام های مؤثری برداریم.

فضل اللهی گفت: به همین دلیل پنج رشته تحصیلی ارتباط تصویری، ایمنی صنعتی و محیط کار، سخت افزارکامپیوتر،کارشناسی حرفه ای حقوق - حقوق ثبتی و هنرهای تجسمی به فهرست رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی قم اضافه کرده شد.

وی ادامه داد: متقاضیان ادامه تحصیل در این پنج رشته تحصیلی می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org در سامانه کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی (بدون کنکور) ثبت نام خود را انجام دهند.

این مسئول بیان نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برای مهر سال جاری در 64 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

فضل اللهی توصیه کرد که علاقه مندان به ورود به دانشگاه می توانند با انتخاب دانشگاه آزاداسلامی واحد قم از ظرفیت های علمی،پژوهشی، کارگاهی و آزمایشگاهی این واحد دانشگاهی بهره مند شوند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1303

به "پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید دانشگاه آزاد اسلامی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجو در 5 رشته جدید دانشگاه آزاد اسلامی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید