پورحسن: خواسته مسئولان سایپا منطقی نیست، کوشش می کنیم بازی اول فینال 23 اسفند باشد

به گزارش فروشگاه کوچک، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: خواسته مسئولان سایپا منطقی نیست و ما نیز با هیچ تیمی دشمنی نداریم.

پورحسن: خواسته مسئولان سایپا منطقی نیست، کوشش می کنیم بازی اول فینال 23 اسفند باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فینال لیگ برتر والیبال سال 1398 در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. این در حالی است که فدراسیون والیبال پیش از این اعلام نموده بود که تبریز میزبان مرحله نهایی لیگ است .

منوچهر پورحسن، سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: پیش از اینکه سرپرستی سازمان لیگ را قبول کنم، صورتجلسه ای به امضای تیم های حاضر در لیگ رسیده بود که معین شده بود گزینه نخست میزبانی فینال لیگ برتر، سالن 12 هزار نفری آزادی و در غیر اینصورت شهر تبریز خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد برنامه هایی که قرار بود در سالن آزادی برگزار گردد، ما نمی توانستیم ریسک کنیم و گزینه دوم را در نظر نگیریم. به همین خاطر شهر تبریز را آماده برگزاری فینال لیگ نموده و به تیم ها نیز اعلام کردیم که تبریز میزبان فینال است.

پورحسن مطرح نمود: روز پنجشنبه به ما اعلام کردند مسابقات سوارکاری در سالن آزادی به انتها رسیده و سالن از روز آدینه در اختیار فدراسیون والیبال است. ما نیز بلافاصله قرارداد بستیم و مسئولان و دست اندرکاران برای تجهیز پارکت و کفپوش سالن آزادی دست به کار شدند. به تیم ها هم بلافاصله اعلام کردیم که میزبانی تبریز منتفی شده است.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: کوشش ما این است با توجه به برگزاری دیدار تیم های فوتبال استقلال و العین امارات در روز 21 اسفند ماه، نخستین تمرین تیم ها روز 22 اسفند برگزار گردد و نخستین بازی فینال را نیز روز 23 اسفند برگزار کنیم.

پورحسن گفت: دست اندرکاران شبانه روز در سالن آزادی مشغول کار هستند و سرعت و کیفیت کار آنها به مراتب بیشتر از زمانی است که ما میزبان لیگ جهانی والیبال بودیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص مخالفت مسئولان باشگاه سایپا برای بازی در تهران توضیح داد: خواسته مسئولان سایپا منطقی نیست و ما نیز با هیچ تیمی دشمنی و جدال نداریم. ما بعد از دیدار سایپا و کاله به مسئولان سایپا اعلام کردیم که منتظر برنامه ما باشند ولی به آنها قطعاً گفتیم که روز هجدهم اسفند اتفاقی نخواهد افتاد.

پورحسن در انتها گفت: سالن آزادی بسیار بزرگ است و امنیت بالایی دارد. علاوه بر این تمام کوشش ما این است که تماشاچیان بیشتری را به سالن ها بکشانیم. ما نباید اصل ورزش و تماشاگران ورزشی را به خاطر عده خاصی زیر سوال ببریم بلکه باید به اصلاح ساختارها و رفتار آنها بپردازیم .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 179

به "پورحسن: خواسته مسئولان سایپا منطقی نیست، کوشش می کنیم بازی اول فینال 23 اسفند باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورحسن: خواسته مسئولان سایپا منطقی نیست، کوشش می کنیم بازی اول فینال 23 اسفند باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید