رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: در مکان مناسب با استقلال و تراکتور بازی می کنیم

به گزارش فروشگاه کوچک، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی شهریورماه برگزار خواهد شد که تیم استقلال ایران باید به مصاف الهلال عربستان برود و تراکتور هم حریف النصر است.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: در مکان مناسب با استقلال و تراکتور بازی می کنیم

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طبق اعلام قبلی کنفدراسیون آسیا، استقلال باید در تهران میزبان الهلال باشد و تراکتور به عربستان برود، با وجود این، هنوز صحبت هایی در خصوص احتمال تغییر نحوه و زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی وجود دارد.

در روزهای گذشته بعضی از رسانه های سعودی از کوشش فدراسیون فوتبال این کشور برای دریافت میزبانی مراحل نهایی لیگ قهرمانان و انجام مسابقات به صورت متمرکز خبر دادند. از سوی دیگر، مدیران تیم استقلال هم گفتند اقداماتی را برای دریافت میزبانی ملاقات با الهلال و حفظ حق میزبانی انجام داده اند.

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در تازه ترین گفتگوی خود گفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی برای تقابل نمایندگان ایران و عربستان نگرفته است.

یاسر در مصاحبه با برنامه تلویزیونی دوری مع الولید گفت: فدراسیون فوتبال (عربستان) از النصر و الهلال حمایت می نماید ولی تا به امروز مکان بازی های این دو تیم مقابل باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا معین نشده است. با تمام قدرت از آنچه که به نفع الهلال و النصر است حمایت می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با بیان اینکه اطمینان دارد الهلال و النصر در مکان های مناسب با استقلال و تراکتور بازی می نمایند، گفت: AFC همواره برای مسابقات الهلال و النصر زمین های بی طرف را انتخاب می کرد. در تصمیم گیری مناسب برای بازی های الهلال و النصر در لیگ قهرمانان اطمینان داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1700

به "رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: در مکان مناسب با استقلال و تراکتور بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: در مکان مناسب با استقلال و تراکتور بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید