کانادا متوجه شد خاوری تنها به اقتصاد ایران لطمه نمی زند

به گزارش فروشگاه کوچک، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: کانادا باید متوجه شده باشد که خاوری متخلف اختلاس 3 هزار میلیاردی تنها به ایران لطمه نزده بلکه چنین افرادی به کشورهای دیگر هم لطمه می زنند.

کانادا متوجه شد خاوری تنها به اقتصاد ایران لطمه نمی زند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با دور زمین همراه باشید، سفر دل اگیز به شهرهای تورنتو و ونکوور را با ما تجربه کنید.

سید حسین نقوی حسینی در واکنش به ایجاد پفراینده تخلف مالی خاوری در کشور کانادا گفت: آقای خاوری به جهت تخلفی که در اختلاس 3 هزار میلیاردی داشت لطمه شدیدی به حوزه مالی کشور وارد کرد اما متاسفانه آغوش استقبال از او باز کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کانادا تصور می کرد در این تخلف تنها به کشور ما لطمه ای وارد شده است اما معین شد تخلفی که از خاوری در کانادا مشاهده شده، نشان می دهد که لطمه این افراد به یک کشور نیست.

وی تاکید نمود: کسی که در فرایند مالی کشورش اختلال وارد می نماید در هر کشوری باشد این اختلال باعثخسارت خواهد شد.

نقوی حسینی با بیان اینکه امیدواریم با این اتفاقی که افتاده کانادایی سر عقل بیایند تا متخلف مجازات گردد، گفت: جمهوری اسلامی مطابق مقررات بین المللی درخواست استرداد خاوری را نموده است و کانادا هم موظف است که جوابگو باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق مقررات اینترپل کانادا موظف است وظایف دیپلماتیک خود را انجام دهد و اگر به این وظایف عمل نکند این کشور مقید به اصول دیپلماسی بین المللی نیست.

منبع: خبرگزاری موج
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 934

به "کانادا متوجه شد خاوری تنها به اقتصاد ایران لطمه نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا متوجه شد خاوری تنها به اقتصاد ایران لطمه نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید