گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حسینی فعل خواستن را صرف کرد و با شایستگی طلا گرفت، فردا هم شانس کسب مدال داریم

به گزارش فروشگاه کوچک، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: میرهاشم حسینی برای کسب مدال طلا فعل خواستن را صرف کرد و با شایستگی به مدال دست یافت.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حسینی فعل خواستن را صرف کرد و با شایستگی طلا گرفت، فردا هم شانس کسب مدال داریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران خبرنگاران از اندونزی، فریبرز عسکری با تبریک عید قربان و پیروزی حسینی در دیدار نهایی وزن 63- کیلوگرم تکواندو بازی های آسیایی به ملت ایران، گفت:بازی های آسیایی سطح فنی بالایی دارد و در آن خیلی از مدال آوران المپیک و جهانی شکست می خورند، به همین دلیل مدال آوری در آن ساده نیست.

وی ادامه داد: میرحسینی فعل خواستن را صرف کرد و احساسی مبارزه نکرد و تمامی دستورات مربیان را در زمین پیاده کرد و با شایستگی طلا گرفت.

عسکری در مورد شکست مهدی خدابخشی گفت: خدابخشی تکواندو کار با تجربه ای است که در مبارزه با حریف کره ای تا ثانیه های آخر مبارزه کرد و تنها با 2 امتیاز اختلاف باخت و اگر چند ثانیه دیگر این مسابقه ادامه داشت مهدی برنده بود. مهدی بازنده صرف نبود و تلاشش را کرد.

وی ادامه داد: به امید خدا فردا هم شانس مدال داریم و باز هم کسب دومین مدال طلای تکواندو را در روز عزیز عید قربان به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 572

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حسینی فعل خواستن را صرف کرد و با شایستگی طلا گرفت، فردا هم شانس کسب مدال داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عسکری: حسینی فعل خواستن را صرف کرد و با شایستگی طلا گرفت، فردا هم شانس کسب مدال داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید