گوگل از به روزرسانی تازه ورک اسپیس اطلاع داد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، از جمله دیگر تغییرات می توان به افزوده شدن امکاناتی در بخش کاربرگ نگار اشاره نمود. در کاربرگ نگار، کاربران می توانند میزان پانل کناری ویرایشگر جدول محوری را تغییر دهند. این ویژگی به ویژه زمانی مفید است که نام ستون ها یا فیلدها بیش از حد طولانی باشد و کاربر بخواهد کل متن را ببیند.

گوگل از به روزرسانی تازه ورک اسپیس اطلاع داد

علاوه بر این، شرکت مذکور گفت از اطلاعات بخش جستجوی اخیر کاربران در جیمیل برای بهبود نتایج جستجو هنگام دسترسی به سرویس ایمیل به وسیله وب استفاده خواهد نمود.

این تغییر در بخش خدمات جستجوی جیمیل نتایج را مرتبط تر و متنی تر می نماید. در به روزرسانی تازه، اگر کاربران در حال ارائه فایل یا پیوستن به جلسه ای باشند، می توانند به راحتی آن فایل را به وسیله چت درون جلسه با شرکت نمایندگان در جلسه به اشتراک بگذارند.

با این کار آنها می توانند به همه یا منتخبی از شرکت نمایندگان در جلسه امکان دسترسی به یک سند، فایل صفحه گسترده یا ارائه را بدهند و همه افراد حاضر در جلسه می توانند در حین مصاحبه با یکدیگر همکاری نمایند. این به روزرسانی ها تا 15 روز کاری آینده برای همه کاربران Workspace و G Suite در دسترس خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 2242

به "گوگل از به روزرسانی تازه ورک اسپیس اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل از به روزرسانی تازه ورک اسپیس اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید