یک ماهواره تجاری راه اندازی شد

به گزارش فروشگاه کوچک، یک ماهواره تجاری جدید با موفقیت از مرکز پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانشی شمال چین راه اندازی شد.

یک ماهواره تجاری راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، یک ماهواره تجاری جدید با موفقیت از مرکز پرتاب ماهواره Taiyuan در استان شانشی شمال چین راه اندازی شد.

ماهواره BDSAGR-1 وارد مدار برنامه ریزی شده خود شده و پیش بینی می گردد اطلاعات دقیق از راه دور را در خصوص محصولات موجود در حوضه های رودخانه در شمال چین ارائه دهد و به نوسازی و دیجیتالی کردن صنعت کشاورزی چین یاری کند.

این ماهواره متعلق به مرحله اول پروژه صورت فلکی از راه دور سنجش از راه دور کشاورزی Guozhihen است که به طور مشترک توسط GasTianta و GZH-HNJ BDS AGR Co.، Ltd. مهندسی شده است.

Zeng Weigang، مدیرکل GasTianta گفت: این ماهواره برای کار در مدار همزمان با مدت زمان 96 دقیقه طراحی شده است.

زنگ اضافه کرد که این پروژه در نهایت یک صورت فلکی ماهواره ای سنجش از دور متشکل از 40 ماهواره تشکیل دهنده کل کشور را تشکیل می دهد.

مدیرکل GasTianta گفت: چین به عنوان یک کشور که کشاورزی سنتی دارد، هنوز فضای زیادی برای بهبود کاربرد ماهواره های سنجش از دور در زمینه کشاورزی وجود دارد.

وی اضافه کرد: ما به تعمیق تحقیق و توسعه و بازاریابی فناوری هوافضا تجاری ادامه خواهیم داد و کاربرد فناوری ماهواره ای سنجش از دور در مناطقی مانند آنالیز منابع کشاورزی، نظارت بر محصولات زراعی، نظارت بر حوادث و ردیابی ایمنی مواد غذایی را کشف خواهیم کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 723

به "یک ماهواره تجاری راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ماهواره تجاری راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید