50 هتل برتر ایتالیا (قسمت سوم)

به گزارش فروشگاه کوچک، این مقاله، آخرین قسمت از سری مقالات معرفی 50 هتل برتر ایتالیا است. در قسمت های اول و دوم، به معرفی و آنالیز هتل های مناطق شهری و روستایی (ییلاقی) پرداختیم، ولی در این قسمت تمرکز اصلی مان بر هتل هایی است که در جزایر و در اطراف سواحل شهرهای مختلف ایتالیا واقع شده اند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

50 هتل برتر ایتالیا (قسمت سوم)

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

هتل های ساحلی

ماساریا توره کوکارو، آپولیا (Masseria Torre Coccaro, Apulia)

توره کوکارو در یک مکان باستانی و کنار ساحلی با صخره های زیاد واقع شده است. کافه ساحلی کوکارو تنها به اندازه یک دوچرخه سواری خیلی کوتاه با هتل فاصله دارد. اغلب اتاق ها دارای ظاهر ساده آپولیایی است که آراسته به تزئینات پرونسی نیز هست. این اتاق ها در ویلاهای جداگانه و مستقل قرار گرفته اند که در باغ هتل پراکنده اند، اما بعضی اتاق ها نیز دارای طاقی بلند بوده و در سوئیت دلا توره قرار دارند. دو سوئیت لوکس در برج مراقبت این کاخ وجود دارد که مربوط قرن شانزدهم است. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 300 یورو آغاز می گردد.

هتل ماسریا سن دومنیکو، آپولیا (Masseria San Domenico, Apulia)

هتل ماسریا سن دومنیکو، نه قلعه است و نه دژ؛ بلکه بیشتر به شکل یک خانه روستایی با اتاق هایی است که شخصیت، هویت دارند و نمایی وسیع و گسترده از آپولیا ارائه می دهد. ساختمان این هتل دارای آجرهایی کم رنگ است و محوطه اش به درختان زیتون ختم می گردد که محیطی بسیار دوست داشتنی و دلنشین به ارمغان می آورد. رستوران این هتل بسیار شیک بوده و غذاهای آپولیایی در آن سرو می گردد. محوطه این هتل برای قدم زنی یا رفتن به ساحل ایده آل است؛ همچنین دوچرخه نیز برای اجاره کردن در دسترس است. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 300 یورو آغاز می گردد.

هتل موناسترو سانتا رزا، کانکا دی مارینی، ساحل آمالفی (Monastero Santa Rosa, Conca dei Marini, Amalfi Coast)

یکی از خاص ترین و لوکس ترین هتل های این ناحیه ایتالیا، هتل سانتا رزا است که متعلق به یک زن به نام بیانکا شارما است. او پس از دیدن این مکان از داخل قایقش، عاشق اینجا شده و کل ساختمان را خریداری کرد. او هیچ تلاشی در تبدیل این صومعه قرن هفدهمی به مکانی امروزی ننموده و به اصالت ساختمان وفادار ماند. هر چیزی که بخواهید در اینجا وجود دارد؛ باغ هایی با نرده های بسیار زیبا، استخرهای آب گرم که بهترین تفریحگاه در منطقه است، یک باشگاه ورزشی رو باز و رستوران و کافه ای فوق العاده. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 350 یورو آغاز می گردد.

هتل سن پترو دی پوسیتانو 2، پوسیتانو، ساحل آمالفی (Il San Pietro di Positano, Positano, Amalfi Coast)

مهمان ها در این هتل هیچ کمبودی نخواهند داشت. خیلی راحت می توانید به هتل رفته و همه چیز را رها کنید. تقریبا هر چیزی که بخواهید اینجا وجود دارد و برای تفریح در ساحل، قایق های شخصی هتل در دسترس هستند. کافه ای در این مکان وجود دارد که تراس هایش نمایی فوق العاده از نورهای سوسوزنِ روستا ارائه می دهد. رستورانی خاص، باغ هایی با نرده های بسیار زیبا، یک ساحل اختصاصی، زمین تنیس و یک تفریحگاه نیز برای لذت دو چندان مسافران در دسترس است. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 400 یورو آغاز می گردد.

هتل له سیرنوس، پوسیتانو، ساحل آمالفی (Le Sirenuse, Positano, Amalfi Coast)

دست چینی از اثاثیه عتیقه و آثار هنری در حفظ حال و هوای خانه ای شخصی به این هتل یاری نموده است. این مکان رفته رفته با ادغام خانه های همسایه و مکان های عمومی اطرافش تبدیل به یک هتل چند طبقه شده است. رستوران این هتل دارای ستاره میشلن بوده و مکانی بسیار رمانتیک و عاشقانه برای شام های دو نفره است. کل فضای این رستوران با 400 شمع نورانی می گردد (گارسون ها همراه خود شمع دارند تا بتوانید منوی غذا را ببینید). دیوارهای این رستوران پوشش گیاهی، رومیزی سفید و مکانی برای تماشای چراغ های چشمک زنِ نزدیکِ دریا دارد. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 425 یورو آغاز می گردد.

هتل سانتا کاترینا، آمالفی، ساحل آمالفی (Santa Caterina, Amalfi, Amalfi Coast)

دکوراسیون داخلی این هتل متشکل از کاشی و پارچه هایی با رنگ های مدیترانه ای است. اتاق نهارخوری بسیار دلباز و دارای کفپوشی فوق العاده از مرمر آبی برزیلی و نیز یک تراس است که رو به باغ ها و دریا باز می گردد. سورپرایز اصلی، آسانسور شیشه ای این هتل است که از کنار صخره های داخلی به سمت استخر، کافه، رستوران ساحلی، دریا و قایق ها به پایین می رود. شام خوردن در تراس بسیار رمانتیک و عاشقانه است؛ همچنین خوردن صبحانه هنگام طلوع آفتاب نیز خالی از لطف نخواهد بود. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 320 یورو آغاز می گردد.

هتل کیمبرون، راولو، ساحل آمالفی (Villa Cimbrone, Ravello, Amalfi Coast)

باغ های این هتل، نمایی بسیار عالی و کم نظیر از ساحل و نیز دریای مدیترانه ارائه می دهد. حال و هوای رمانتیک باغ این هتل در قسمت ایوان بی انتها به اوج خود می رسد که به گفته گور ویدال زیباترین منظره دنیاست. تمامی 19 اتاق این هتل متفاوت از یکدیگرند؛ اثاثیه عتیقه، نمای زیبا، کف پوشی از کاشی های ماجولیکا (نوعی کاشی صورتی رنگ) و اجاق های سنگی، همه و همه وجه تمایزی برای این اتاق ها محسوب می گردد. رستوران این هتل، یعنی فلوتو دی پن 2 نیز دارای ستاره میشلن است. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 325 یورو آغاز می گردد.

هتل بزرگ اکسلسیور ویتوریا، بندر ناپل (Grand Hotel Excelsior Vittoria, Bay of Naples)

این هتل بر لبه یک پرتگاه واقع شده که بالکن بزرگش، نمایی وسیع از کوه آتشفشان وزوو و نپال ارائه می دهد. بسیاری از آثار به جا مانده از دوران بِلِ اپوک (دوران بزم و خوشى و زیبا جویى در پاریس قبل از جنگ دنیاى اول ) و دکوراسیون متعلق به آن دوران از جمله کف پوش سنگ مرمر، میزهای منبت کاری شده، نقاشی های کوپید (افسانه یونانی) بر روی درها و پنجره ها و مشبک کاری پیچیده فلزی در این هتل یافت می گردد. طبقه بندی اتاق ها از کلاسیک یا دارای نمای دریا گرفته تا دارای بالکن مجزا با نما به سوی دریا و اتاق های دارای پیانو متغیر است که می توانید از بینشان اتاق مورد نظر را انتخاب کنید. تخصص رستوران ترزا بوسکت با نمایی رو به دریا در سرو غذاهای دریایی است. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 365 یورو آغاز می گردد.

هتل مجلل بلموند، لیگوریا (Belmond Hotel Splendido, Liguria)

ساختمان این هتل بسیار زیبا، شیک و دلنشین است که در قرن نوزدهم یک خانه خانوادگی بوده است. سبک دکوراسیون این هتل نیز متعلق به همان دوران می باشد. از مهمانان به هنگام ورود، با یک فرش قرمز استقبال به عمل می آید. از پنجره های بزرگ هتل می توان باغ های سرسبز را تماشا کرد. برای دیدن منظره ای عالی از بندر پورتوفینو می توانید به استخر آب شور هتل بروید. تمرکز اصلی رستوران شافلی در سرو انواع غذاهای متشکل از ماهی است. برای رفتن به این رستوران باید لباس رسمی بر تن داشته باشید. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 365 یورو آغاز می گردد.

جزیره ها

هتل کاپوفارو مالواسیا، سالینا، جزایر آیولین (Capofaro Malvasia, Salina, Aeolian Islands)

این هتل، تفریحگاهی بزرگ با سالن مهمانی، یک کافه، یک رستوران و فروشگاهی کوچک در قسمت ورودی در چند قدمیِ استخر رو به دریای هتل است. اتاق ها در پشت تاکستانِ هتل قرار دارند که از داخل بیشترشان می توان صدای گروه موسیقی هتل را شنید که هر از گاهی اجرای زنده دارند. این هتل حال و هوای ساکت و آرامی دارد. اکثر مشتریان هتل پولدارها هستند، اما برای افراد پولداری که چیزی فراتر از نمای زیبای غروب آفتاب، دکوراسیون فوق العاده طبیعی، استخر و غذای خوب برای گذران تعطیلات می خواهند، مناسب نیست! هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 200 یورو آغاز می گردد.

هتل لاگنتا دی آندره، تمپوی، جزیره ساردنی (LAgnata di De Andre, Tempio, Sardinia)

این مکان که قبلا خانه فابریزیو د آندره، یکی از محبوب ترین نغمه سرایان ایتالیا، بود، اکنون تبدیل به هتلی لوکس با امکانات فوق العاده شده است. این هتل شیک دکوراسیونی به سبک روستاییِ مدرن دارد که بسیار زیبا و در خور توجه است. هنر سبک ساردنی روی دیوارها قابل مشاهده است؛ همین طور تعداد انگشت شماری عتیقه نیز وجود دارد که به محیط اطراف هتل جان تازه ای بخشیده است. دورتادور این هتل پوشیده از جنگل است که نمایی زیبا از چمنزار و انواع گل و گیاه به دست می دهد. غذای در این هتل نقطه قوتش محسوب می گردد. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 120 یورو آغاز می گردد.

هتل بلموند سانتا آندریا، تارمینا، سیسیلی (Belmond Villa SantAndrea, Taormina, Sicily)

این هتل با ساحل اختصاصی و باغ های اطرافش احاطه شده است. این مکان در سال 1830 ساخته شده و زمانی یک ویلای شخصی بوده که هنوز هم جذابیت های همان خانه را حفظ نموده است. این هتل مفهومی کلاسیک از زیبایی ارائه می دهد. امکانات موجود در این اقامتگاه عبارتند از استخر آب گرم، ساحل اختصاصی برای آفتاب دریافت به همراه چتر و یک قایق تفریحی که استفاده از آن رایگان است (این قایق از اواسط ماه می تا اواسط سپتامبر در دسترس است). ورزش های آبی مانند موج سواری با پارو نیز در دسترس است. در این هتل تورهای ماشین سواری با خودروهای کلاسیک برای علاقمندان فراهم است. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 300 یورو آغاز می گردد.

هتل بزرگ تیمئو بلموند، تارمینا، سیسیلی (Belmond Grand Hotel Timeo, Taormina, Sicily)

در فهرست برترین مناظر دنیا، این هتل با نمایی گسترده از بالکن رستوران تیمئو که مشرف بر سقف خانه های قرون وسطایی تارومینا، گذرگاه و کوه های آتشفشانی سیسیلی و نیز قله اتنا است، قطعا در میان 10 مکان با چشم انداز برتر قرار می گیرد. اگر به دنبال مکانی شیک و کلاسیک با جوی خاص هستید، اتاق خود را از ساختمان اصلی انتخاب کنید. غذای رستوران تیمئو تازه و لذیذ است و انواع خوراک سیسیلی را با تدارکات پر زرق و برق برای شما فراهم خواهد آورد. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 365 یورو آغاز می گردد.

هتل قصر J.K کاپری (J.K. Place Capri)

طراح با استعداد اهل فلورانس، میشل بونان تمام هنرش را در طراحی داخلی این هتل برای ایجاد سبک مدیترانه ای به کار گرفته است. هنر به کار رفته در هتل، عکاسی و طراحی کتاب ها، رنگ بندی آبی، پنجره ها، تصاویر قایق های تفریحی در این هتل، همه و همه دست به دست داده اند تا حس مکانی لوکس به انسان القا نمایند که گویی از شما دعوت می نماید برای رفتن به یک میهمانی، لباسی شیک بپوشید. هزینه اقامت در اتاق های دو تخته از شبی 450 یورو آغاز می گردد.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 594

به "50 هتل برتر ایتالیا (قسمت سوم)" امتیاز دهید

1 کاربر به "50 هتل برتر ایتالیا (قسمت سوم)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 هتل برتر ایتالیا (قسمت سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید