مسائل انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان خاش آنالیز شد

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، حسین مسگرانی امشب در نشست با مسئولین و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان خاش گفت:استفاده از ظرفیت های گسترده انجمن های فرهنگی و هنری می تواند عامل توسعه فرهنگ و هنر در شهرستان خاش باشد. وی افرود: باتوجه به گذشت زمان روند حمایت و پشتیبانی از هنرمندان طی 20 سال گذشته با تغییر و تحول های اساسی روبرو گردیده است. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان توضیح داد: هنرمندان می توانند مسائل را به وسیله ادارات در سطح استان و یا مراجعه حضوری به گوش مسئولین برسانند. وی در خصوص یاری به نویسندگان در بحث چاپ و تکثیر شرح داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان در جهت خریداری کتاب ها بر اساس کیفیت کتب منتشر گردیده و دارای مجوز با نویسندگان مساعدت لازم را دارد. مسگرانی در پاسخ به مسائل حوزه رسانه و خبرنگاران شرح داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند به وسیله سامانه وزارت ارشاد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نسبت به تهیه کارت معتبر خبرنگاری اقدام نمایند.

مسائل انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان خاش آنالیز شد

وی با تشریح خدمات صندوق حمایت از هنرمندان اضافه کرد: مشکل هویت خبرنگاران با تهیه کارت خبرنگاری معتبر به وسیله اداره کل فرهنگ و ارشاد برطرف خواهد شد و همچنین در بحث بیمه خبرگزاری ها باید نسبت به برطرف این مشکل اقدام نمایند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: هنرمندان نیز می توانند به وسیله عضویت در صندوق یاد گردیده از خدمات بیمه تکمیلی و سایر خدمات مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندان فعال در زمینه مد، لباس و موارد مشابه نیز می توانند آثار خود را در نمایشگاه های مد و لباس به نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است در این جلسه هر یک از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری مربوط به حوزه های تئاتر، هنری های تجسمی، رسانه و شعر و ادب شهرستان خاش با بیان مسائل حوزه فعالیت های خود خواهان برطرف این موانع شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 61

به "مسائل انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان خاش آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان خاش آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید