آخرین شرایط جسمانی مهدی چمران

به گزارش فروشگاه کوچک، نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به آخرین شرایط جسمانی مهدی چمران گفت: از اعضای شورای شهر در خصوص انتصابات نظرخواهی شده، ولی تصمیم گیرنده در این زمینه شهردار نو است.

آخرین شرایط جسمانی مهدی چمران

به گزارش فارس، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران درباره در خصوص انتصابات نو در شهرداری تهران گفت: در این زمینه به هر حال باید از شهردار نو مرکز و تیم روابط عمومی آن سوال گردد و نتیجه قطعی به وسیله تیم شهرداری اعلام گردد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: از اعضای شورای شهر هم در خصوص انتصابات نظرخواهی شده و مباحثی در این راستا مطرح نموده ایم، ولی تصمیم گیرنده در این زمینه شهردار نو است.

وی درباره آخرین شرایط سلامت جسمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و در خصوص اینکه چرا علیرغم بهبودی و حضور چمران در صحن دوباره روز گذشته ایشان در صحن حضور نیافتند، گفت: در حال حاضر نظر پزشکان معالج ایشان این است که فعلاً طول درمان را کامل نمایند و تا کسب سلامت کامل در صحن شورا حضور نیابند.

وی با بیان اینکه باید احتیاطات لازم به عمل آید تا در شرایط جسمانی شان بهبودی کامل حاصل گردد گفت: مسأله ابتلای ایشان به کرونا کاملاً رد شده و تستشان منفی بوده است.

سروری بیان داشت: یکشنبه گذشته هم تیم پزشکی ایشان اجازه حضور محدود در صحن شورا را داده بودند و از آنجای که قرار شده بود علیرضا زاکانیشهردار نو مرکز در صحن سخنرانی داشته باشد با هماهنگی پزشکان قرار شد مهدی چمران در ساعتی محدود در صحن شورا حضور یابد.

وی اضافه کرد: به هر حال ایشان احتیاج به استراحت دارند تارفع کسالت صورت گیرد و بتوانند به صحن شورا بازگردند و ان شاالله بزودی از تجارب ایشان در صحن شورا بهره مند شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1865

به "آخرین شرایط جسمانی مهدی چمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جسمانی مهدی چمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید