آماده حضور و کسب مدال در المپیک توکیو هستم

به گزارش فروشگاه کوچک، محمدرضا گرایی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به آمادگی خود برای حضور در المپیک اظهارداشت: پس از مسابقات گزینشی المپیک در شرایط مطلوبی قراردارم و در صورت حضور در المپیک، سعی دارم برترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

آماده حضور و کسب مدال در المپیک توکیو هستم

این فرنگی کار شیرازی که پیش از این پیروز شده بود سهمیه المپیک را در وزن 67 کیلوگرم برای کشورمان به ارمغان آورد، اضافه کرد: پس از پیکارهای بین المللی لهستان و حدود بیست روز پیش از شروع بازی های المپیک، ترکیب اعزامی تیم ملی به توکیو به وسیله کادر فنی تعیین خواهد شد و قطعاً هر کشتی گیری که انتخاب گردد، سعی دارد برترین نتیجه را کسب کند.

گرایی در ادامه به رقابت هایی که تا به امروز برای کسب آمادگی شرکت نموده است اشاره نمود و گفت: حضور در مسابقات امیدهای دنیا، گزینشی المپیک و سپس مسابقات لیگ برتر و بعلاوه در حضور در چند تورنومنت بین المللی باعث شده است تا شرایط مطلوبی برای حضور در اردوهای تیم ملی داشته باشم.

محمدرضا گرایی، نشان برنز بازی های آسیایی 2018 و مدال طلای امیدهای دنیا و بعلاوه چندین اسم مسابقات بین المللی و کشوری را در کارنامه دارد.

محمدرضا به همراه برادرش محمدعلی که هر دو عضو تیم ملی و از شانس بالایی برای حضور در بازی های المپیک برخوردار هستند، از روز 13 خرداد به مدت 10 روز وارد یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1836

به "آماده حضور و کسب مدال در المپیک توکیو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده حضور و کسب مدال در المپیک توکیو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید