ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام، هدف احیای کامل برجام است

به گزارش فروشگاه کوچک، به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی، از ادامه جلسات گفتگوهای برجامی وین و نشست مشترک خود با راب اقتصادی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و رئیس تیم مذاکره کننده آمریکایی اطلاع داد.

ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام، هدف احیای کامل برجام است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، اولیانوف در پیغام توئیتری خود نوشت: بار دیگر با رابرت اقتصادی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به همراه اعضای تیم هایمان دیدار داشتیم.

وی در این پیغام اضافه کرد: بحث هایی بسیار مفید و با جزئیات کامل در مورد موضوعات اصلی مورد مذاکره در نشست وین و احیای کامل برجام با یکدیگر داشتیم.

گفتنی است اولیانوف روز چهارشنبه نیز در پیغامی توییتری گفت: گفتگوهای وین در حال اجرا است. کارگروه های هسته ای و لغو تحریم ها به در نظر دریافت ملاحظات در مورد اقداماتی که باید از سوی واشنگتن و تهران برای احیای برجام انجام گردد، ادامه دادند.

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در این باره نوشت: کارگروه سوم درباره تمهیدات عملی برای اجرایی شدن امروز برای اولین بار نشستی را برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1694

به "ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام، هدف احیای کامل برجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه نشست آمریکا و روسیه بر سر برجام، هدف احیای کامل برجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید