ارائه خدمات آموزش آنلاین به 10 هزار معلم و دانش آموز، نوآوران در راستا مقابله کرونا حضور فعال دارند

به گزارش فروشگاه کوچک، مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان با اشاره به حضور فعال نوآوران و اهالی دانش در میدان مقابله با کرونا گفت: این موسسه از آغاز ویروس کرونا تا کنون 10 هزار دانش آموز و معلم را تحت پوشش خدمات آموزش آنلاین خود قرار داده است.

ارائه خدمات آموزش آنلاین به 10 هزار معلم و دانش آموز، نوآوران در راستا مقابله کرونا حضور فعال دارند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت کانادا از طریق تحصیل در کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سید حسام نوربخش مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه موسسه علمی رزمندگان با افتخار از چالش نوآوری باز کرونا حمایت می نماید گفت: دنیا هیچ زمانی به اندازه امروز، تشنه و نیازمند بهره مندی از نوآوری باز نبوده است.

مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان با اشاره به اینکه کرونا قطار ساز و کارهای مدیریتی و حاکمیتی دنیا را از راستا اصلی خود خارج نموده است گفت: امروز حاکمیت ها ناگزیر هستند تا برای خروج از بحران کرونا نظام مسائل خودشان را با مردم در میان بگذارند.

نوربخش نظام تعلیم و تربیت را یکی از ساز و کارهای حاکم بر دنیا دانست و توضیح داد: امروز شاهد هستیم که از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اصحاب دانش و نوآوران، ایده ها و نوآوری های خود را در راستای مقابله با این ویروس ارائه نموده اند.

وی با اشاره به حضور فعال نوآوران و اهالی دانش در میدان مقابله با کرونا اظهار داشت: موسسه علمی رزمندگان از ابتدای ویروس کرونا تا کنون 10 هزار دانش آموز و معلم را تحت پوشش خدمات آموزش آنلاین خود قرار داده است.

مسئول مرکز نوآوری و پیشرفت موسسه علمی رزمندگان با بیان اینکه خدمات الکترونیکی این مجموعه زمینه بروز خلافیت را در مخاطب هدفش نیز به وجود می آورد اضافه نمود: امروز باید به دنبال آن باشیم تا پس از سرانجام کرونا، ایده ها و خلاقیت های ارائه شده در این دوران تداوم داشته و تبدیل به کسب و کارهای پایدار گردد.

نوربخش شرکت در چالش کرونا را یکی از راهکارهای تداوم نوآوری و خلاقیت پس از سرانجام دوران شیوع کرونا دانست و عنوان نمود: مرکز نوآوری موسسه علمی رزمندگان از استارتاپ ها، مجوعه های دانش بنیان و دانش آموزان نوآور که در چالش کرونا مشارکت کنند حمایت می نماید.

گفتنی است، چالش کرونا یکی از چالش های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت می باشد.

عموم علاقمندان جهت عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می توانند به نشانی اینترنتی www.candoportal.com مراجعه کنند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1060

به "ارائه خدمات آموزش آنلاین به 10 هزار معلم و دانش آموز، نوآوران در راستا مقابله کرونا حضور فعال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات آموزش آنلاین به 10 هزار معلم و دانش آموز، نوآوران در راستا مقابله کرونا حضور فعال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید