استفاده از ربات سه چرخه تحویل کالا در میشیگان

به گزارش فروشگاه کوچک، نتایج یک بررسی تازه نشان می دهد استفاده از پهپادهای حمل بار در عصر شیوع کرونا همیشه ممکن نیست و لذا ربات های خودران به عنوان گزینه ای مناسب مطرح شده اند.

استفاده از ربات سه چرخه تحویل کالا در میشیگان

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت Refraction AI وابسته به دانشگاه میشیگان آمریکا رباتی به نام REV-1 ابداع کرده که می تواند برای دریافت و تحویل انواع کالا به مشتریان به کار گرفته شود.

این ربات فعلا به طور آزمایشی برای حمل و انتقال بار در شهر دانشگاهی آن آربور مورد استفاده قرار گرفته است. از اواخر سال 2019 از این ربات ها برای تحویل غذا از 5 رستوران به منازل استفاده شده است.

یک اپلیکیشن برای استفاده از این ربات طراحی شده و حدود 500 مشتری تا به امروز از آن استفاده کرده اند. با شیوع ویروس کرونا استفاده از ربات های یادشده چهار برابر شده و فعلا هشت ربات به کار گرفته شده اند.

ربات های سه چرخه مذکور با تاباندن اشعه ماورا بنفش بر روی مواد غذایی هرگونه آلودگی در آنها را به طور کامل پاک می کنند. این ربات ها با سرعت 19 کیلومتر در ساعت حرکت کرده و 45 کیلوگرم وزن دارند. یک موتور برقی 500 واتی انرژی ربات های مذکور را تامین می کند. این ربات برای حرکت در شهر از سیستم های اختصاصی جی پی اس، رادار، لیدار و 12 دوربین و تعدادی حسگر استفاده می کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1103

به "استفاده از ربات سه چرخه تحویل کالا در میشیگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ربات سه چرخه تحویل کالا در میشیگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید