اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر

به گزارش فروشگاه کوچک، فرمانده انتظامی زرندیه گفت: راز قتل مرد جوانی که در شهر مامونیه شهرستان زرندیه به قتل رسیده بود، در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس از همسر مقتول برملا شد.

اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از مهر؛ سرهنگ روح الدین یوسفوند گفت: در روزهای پایانی تابستان امسال گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف شهر مامونیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اضافه نمود: از همان دقایق اولیه اعلام این قتل، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی، بازپرسی های تخصصی خود را از آشنایان و بستگان مقتول آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: پایان با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از بستگان مقتول در این قتل به دست آمد و کارآگاهان پلیس دریافتند که این قتل با همدستی همسر مقتول اجرا شده است.

یوسفوند شرح داد: با دستگیری همسر مقتول و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل رسیدگی به این پرونده و طی بازپرسی های اجرا شده، مشخص شد که این قتل به دلیل برخی مسائل خانوادگی و با طرح نقشه قبلی و همدستی دو مرد دیگر اجرا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه خاطر نشان کرد: دو متهم دیگر این پرونده نیز در عملیات هایی جداگانه دستگیر و هر سه نفر با تکمیل تحقیقات پلیس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1435

به "اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف زن زرندیه به قتل همسر با همدستی دو مرد دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید