انتقال کرونا به چندین ایالت آمریکا توسط یک شرکت داروسازی

به گزارش فروشگاه کوچک، نیویورک تایمز نوشت کارمندان یک شرکت داروسازی مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا به چندین ایالت آمریکا بودند.

انتقال کرونا به چندین ایالت آمریکا توسط یک شرکت داروسازی

به گزارش ، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش داد کارمندان شرکت داروسازی مهم بایوژن آمریکا مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا به چندین ایالت این کشور بودند.

دانشگاه جان هاپکینز آمریکا خاطرنشان کرد با شناسایی یک هزار و 514 نفر دیگر در ایالات متحده که در شبانه روز گذشته به بیماری کرونا مبتلا شده اند شمار افراد مبتلا در این کشور به 555 هزار و 398 نفر رسید.

همچنین شمار افرادی که به دلیل آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا جان خود را از دست داده اند نیز به 22 هزار و 20 نفر افزایش یافت.

: ترامپ خطاب به فرمانداران: برای رسیدن اتفاقاتی عظیم آماده باشید!

این در حالی است که آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا اهمال و سهل انگاری دولت در اجرای محدودیت های مقابله با شیوع ویروس کرونا را عامل مرگ بسیاری از شهروندان این کشور دانست.

جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا و رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در مقاله ای در نشریه نیویورک تایمز خطاب به مردم آمریکا نوشت که این کشور باید بپذیرد که ترامپ در مهار کرونا شکست خورده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1036

به "انتقال کرونا به چندین ایالت آمریکا توسط یک شرکت داروسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال کرونا به چندین ایالت آمریکا توسط یک شرکت داروسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید