اولین مصاحبه تکان دهنده پدر و مادر بابک خرمدین درباره قتل دختر و دامادشان

به گزارش فروشگاه کوچک، خبرنگاران : عاملان جنایت بابک خرمدین که پدر و مادر سالخورده او بودند جسد وی را مثله نموده و در سطل زباله در فاز سوم اکباتان، آریاشهر و شهرک غرب انداختند.

اولین مصاحبه تکان دهنده پدر و مادر بابک خرمدین درباره قتل دختر و دامادشان

به گزارش به نقل از جام جم، پدر و مادر بابک خرمدین از انگیزه های خود برای قتل پسر، دختر و دامادشان گفتند.

پرونده قتل بابک خرمدین، با اعتراف پدر و مادرش به دو جنایت دیگر وارد فاز هولناک تری شد. این زوج سالخورده در تازه ترین اعتراف خود، به قتل دختر و دامادشان اعتراف کردند بابک خرمدین 47 ساله، کارگردان سینمای ایران بود که شامگاه شنبه بیست وپنجم اردیبهشت سال جاری از سوی والدینش به قتل رسید. عاملان جنایت که پدر و مادر سالخورده او بودند جسد وی را مثله نموده و در سطل زباله در فاز سوم اکباتان، آریاشهر و شهرک غرب انداختند. این زوج شش ساعت بعد از آن که بخشی از جسد پسرشان از سوی پلیس در سطل زباله فاز سوم اکباتان تهران کشف شد، در خانه شان در فاز اول اکباتان بازداشت شدند.

آن ها بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران سکوت خود را شکستند و گفتند که بعد از مسموم کردن پسرشان او را به قتل رسانده اند. با دستگیری این زوج و افشای راز قتل کارگردان جوان، تیم جنایی متوجه ناپدید شدن مرموز دختر و داماد این خانواده در سال های گذشته شدند. فرامرز 55 ساله در سال 1390 و همسرش آرزو 43 ساله در سال 1397 ناپدید شده بودند. ناپدید شدن این زوج و همچنین خونسردی متهم که تاکید داشت اگر دستگیر نمی شدم، فرزندان دیگرم را هم می کشتم باعث شد بازپرس احتمال دهد این زوج مرتکب قتل دختر و داماد خود شده اند؛ بنابراین به تحقیقات از آن ها ادامه داد تا این که متهمان شامگاه سه شنبه سکوت خود را شکستند و راز قتل دختر و داماد خود را فاش کردند و گفتند آن دو را نیز مسموم نموده و بعد از کشتن مثله نموده و در سطل های زباله انداختند. همچنین در آنالیز های مقدماتی معین شد، داماد کشته شده، خواهرزاده پدر خانواده است. با توجه به اعتراف های تکان دهنده این زوج آن ها دیروز برای ادامه تحقیقات نزد سرپرست دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و به تشریح سه جنایت خود پرداختند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1725

به "اولین مصاحبه تکان دهنده پدر و مادر بابک خرمدین درباره قتل دختر و دامادشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مصاحبه تکان دهنده پدر و مادر بابک خرمدین درباره قتل دختر و دامادشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید