اکنون می توانید بازی خاطره انگیز سوپر ماریو 64 را در مرورگر وب هر دستگاهی از جمله آیفون، آیپد و مک بازی کنید

به گزارش فروشگاه کوچک، همان طور که پیش تر منبع Nintendo Life فاش کرده بود؛ اکنون می توانید بازی Super Mario 64 را در مرورگر وب هر دستگاهی، از جمله محصولات اپل اجرا کنید.

اکنون می توانید بازی خاطره انگیز سوپر ماریو 64 را در مرورگر وب هر دستگاهی از جمله آیفون، آیپد و مک بازی کنید

یک پروژه گیت هاب به نام Super Mario 64 decomp project این قابلیت را فراهم کرده است که بتوانید سوپر ماریو 64 را در مرورگر وب هر دستگاهی بازی کنید. در واقع، باید وارد این وب سایت شوید تا بتوانید شروع به بازی کنید.

این بازی در مرورگر وب سافاری آیفون، آیپد و مک بسیار عالی اجرا می شود. تعیین نیست شرکت نینتندو تا چه زمانی به این وب سایت اجازه می دهد فعال باشد و کاربران بیایند و سوپر ماریو 64 را بازی کنند. اولین بار در ماه آوریل خبر راه اندازی این وب سایت در اینترنت پخش شد و اکنون چندین ماه از فعالیت آن می گذرد. پس، تا هنوز فرصت دارید این بازی ماجراجویی مورد علاقه خود را در دستگاه های اپل امتحان کنید و لذت ببرید.

برای انجام بازی روی آیپد و آیفون، باید کنترلر بازی را جفت کنید. همان طور که می دانید؛ می توان یک کنترلر پلی استیشن، ایکس باکس یا کنترلر MFi را برای دستگاه های اپل جفت کرد. ما بازی سوپر ماریو 64 را با کنترلر ایکس باکس سری ایکس بازی کردیم و هیچ گونه تاخیر ورودی نداشت و بسیار روان و راحت اجرا می شد.

زودتر و تا جایی که می توانید بازی کنید

به گزارش وب سایت froggi، می توانید پیشرفت بازی خود را هم ذخیره کنید اما اگر حافظه نهان مرورگر وب خود را پاک سازی کنید؛ احتمالا بازی های ذخیره شده شما حذف می شوند.

به خاطر داشته باشید که هنگام بازی با صفحه کلید در مک یا پی سی، کلیدهای قدیمی Nintendo 64 به کلیدهای مختلف دیگری تغییر پیدا کردند. این کلیدها کمی گیج کننده شدند: کلید A نقش X را ایفا می کند؛ کلید B نقش C و همین طور کلیدهای دیگری که باید کم کم به آن ها عادت کنید. پیش از شروع بازی، یک راهنمای کامل از کلیدها به شما نشان داده می شود.

به نظر می رسد این بازی به طور کامل در مرورگر وب اجرا شده است. سوپر ماریو 64 اصلی تنها 8 مگابایت بود و تعجب آور نیست که بتوان آن را به طور کامل تحت وب اجرا کرد. نینتندو اولین بار در سال 1996 بازی Super Mario 64 را برای کنسول بازی Nintendo 64 عرضه کرد و پس از آن دوباره در سال 2004 برای Nintendo DS منتشر ساخت.

در سال 2020 هم برای نینتندو سوئیچ عرضه شده است. روش های زیادی وجود دارد که می توانید سوپر ماریو 64 را بازی کنید که حالا یک روش ساده آن، اجرا در مرورگر وب روی هر دستگاهی حتی مرورگر وب ایکس باکس، فارغ از پلتفرم سیستم عاملی است.

گفتیم که احتمالا شرکت نینتندو مانع از فعالیت این وب سایت شود؛ پس باید هرچه زودتر تا جایی که می توانید آن را بازی کنید و لذت ببرید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: foroshgahak.ir شناسه مطلب: 1844

به "اکنون می توانید بازی خاطره انگیز سوپر ماریو 64 را در مرورگر وب هر دستگاهی از جمله آیفون، آیپد و مک بازی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکنون می توانید بازی خاطره انگیز سوپر ماریو 64 را در مرورگر وب هر دستگاهی از جمله آیفون، آیپد و مک بازی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید